Neobičajna zgodba o drznosti se tokrat začne s kozarcem v roki. Predstavljamo gine, ki jim je uspelo osvojiti kar 18 mednarodnih nagrad in prepoznavnost po vsem svetu.
Blagovna znamka Heaven & Hell, ki se ponaša z vrhunskimi gini, je v manj kot dveh letih postala sinonim za kakovost in inovacije. S svojo prisotnostjo v uglednih trgovskih verigah, kot je REWE v Nemčiji, in prestižnih hotelih, kot je Four Seasons, se je iz majhne vizije razvila v globalno uspešnico.
Robert Sobočan, idejni vodja blagovne znamke, opisuje zgodbo gina kot simfonijo nasprotij:
“Z vsakim požirkom našega gina raziskujemo ravnovesje med svetlobo in temo, kaosom in redom, ljubeznijo in sovraštvom. Naši izdelki niso le pijače, ampak umetnost v steklenici.”
Skrivnost gina: Popolna harmonija okusov
Skrivnost ginov Heaven & Hell se skriva v mešanici 47 skrbno izbranih botaničnih elementov, ki zagotavljajo bogat okus brez potrebe po dodatnih dekoracijah. “Za vsak gin priporočamo le majhne in premišljene garniture, ki dopolnjujejo okus, ne da bi ga prekrile,” pojasnjuje Sobočan.
Na primer, gin Kocbek se odlično ujema s posušenimi bučnimi semeni, medtem ko Inspired by Lušt navduši z rezino paradižnika. Bezgovi gin zaživi z limeto, borovničev gin z divjimi sibirskimi borovnicami, gin The Hope pa z zmrznjenimi višnjami ali jagodičevjem.
Od vizije do mednarodnega uspeha
Zgodba Heaven & Hell se je začela z željo po ustvarjanju nečesa unikatnega – gina, ki združuje vrhunske okuse z umetniško estetiko. Prvi koraki so vodili k razvoju klasičnega London Dry Gina, a so hitro sledile inovacije, kot so gini iz slovenskih bučnih semen, paradižnikov in vrtnic. Vsak izdelek je zasnovan z mislijo na okus in zgodbo, ki ju odraža tudi oblikovanje steklenic z značilno podobo angela.
Gin za sodobne ljubitelje
Heaven & Hell ni le pijača – je izkušnja. “Naša blagovna znamka nagovarja ljudi, ki cenijo kakovost, estetiko in unikatnost,” pravi Sobočan. S sodobnim pristopom k promociji, močno prisotnostjo na družbenih omrežjih in sodelovanjem na kulinaričnih dogodkih so ustvarili skupnost, ki deli njihovo strast.
Povezovanje svetov skozi okus
Blagovna znamka pogosto sodeluje z restavracijami, umetniki in prestižnimi hoteli. Tako na primer v sodelovanju z Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest predstavljajo svoje gini na mednarodni ravni.
“Naš cilj je združiti različne svetove – od gastronomije do umetnosti – in ustvariti nepozabne trenutke za naše stranke,” pojasnjuje Sobočan.
Pisana paleta okusov
Trenutna ponudba Heaven & Hell vključuje deset različnih ginov, vsak s svojo unikatno zgodbo in aromo. Med najbolj priljubljenimi so:
- London Dry Gin Gold 47, klasična premium izbira,
- Sadna serija z bezgom, borovnicami in višnjami,
- Kocbek Gin, izdelan v sodelovanju z oljarno Kocbek,
- Inspired by Lušt, gin iz slovenskih paradižnikov,
- Gin z vrtnico za ljubitelje nežnih okusov.
Posebnost ponudbe pa so tudi dišeče sveče, ki jih oblikuje Sobočanova žena Tanja.
Sveče, izdelane iz enakih esenc kot gini, ustvarijo popolno senzorično izkušnjo.
Priznanja, ki potrjujejo kakovost
Od leta 2023 do junija 2024 so gini Heaven & Hell prejeli kar 18 mednarodnih nagrad, vključno z zlatimi medaljami na prestižnih tekmovanjih, kot so IWSC v Londonu, CWSA v Hongkongu in San Francisco World Spirits Competition.
“Te nagrade so dokaz našega truda, inovativnosti in predanosti kakovosti,” poudarja Sobočan.
Heaven & Hell gini niso le pijača, temveč zgodba o drznosti, inovacijah in strasti do vrhunskih okusov. Z vsakim požirkom nas vabijo na potovanje med nebom in peklom – na mesto, kjer se nasprotja harmonično združijo.