H2, novo kreativno partnerstvo med Heronom Prestonom in H&M, bo svojo prvo kolekcijo izdalo 14. marca. S tem se začenja večletno potovanje raziskovanja novih modnih prihodnosti, izzivov norm sodelovanja in širjenja kreativne vizije Herona Prestona širšemu globalnemu občinstvu.
Partnerstvo H2 je zasnovano tako, da predstavlja nov pristop k sodelovanju, kjer imajo izdelki, ljudje in procesi enako vlogo pri uresničevanju skupnih vrednot Herona Prestona in H&M-a. Partnerstvo vključuje sezonske kolekcije in kreativno svetovanje ter opolnomočenje mladih ustvarjalnih talentov, s krožnim inovacijskim programom, ki ga poudarja skupna zaveza k zapiranju kroga mode. Prva kolekcija H2 je manifestacija večplastne vizije, ki jo navdihuje lepota vsakdanjega stila. Unikatnost in ulični stil New Yorka. Kolekcija, ustvarjena v oblikovalskem DNK Herona Prestona, združuje nove ideje uporabnosti, izjemnih prileganj, trajnosti, vsestranskosti in kulturnih arhetipov z natančno pozornostjo do detajlov.
“Verjamem, da je to kolekcija, ki jo je mogoče brez težav integrirati v obstoječo garderobo vsakogar. Ideja je graditi individualnost z oblikovalskimi kodami, prileganji, oblikami in stili, s katerimi se lahko poistoveti kdorkoli na tem svetu. Zavedamo se, kako resnični ljudje sprejemajo oblačila in jih prilagajajo svojemu osebnemu stilu,” pravi Heron Preston.
Ključni kosi vključujejo bomber jakne iz 100 % najlona in majice z dolgimi rokavi v dirkalnem slogu, iz 100 % recikliranega poliestra ter potisk “Unity”, ki ima rdečo nit v celotni kolekciji. Kolekcijo v stilu za vsak dan gradijo puloverji s kapucami, izdelani iz bogatega bombaža (s 300 in 400 gsm), ter ravne kavbojke z robom izdelane iz 20 % recikliranega bombaža.
Kolekcija je zasnovana z unisex pristopom do prileganja in stiliranja obenem pa vsebuje vrsto izrazito ženskih kosov, vključno z bodijem, čipkastim steznikom, oprijetim kobinezonom, kolesarkami, topi in bikinijem. Poleg tega bo predstavljena paleta modnih dodatkov, ki odlično dopolnjujejo videz.
“Veseli nas, da lahko začnemo to večplastno, dolgoročno partnerstvo s tako močno prvo kolekcijo, ki demokratizira ustvarjalno vizijo Herona Prestona tako, da postane dostopnejša ljudem po vsem svetu. Mislim, da bomo sčasoma skupaj dosegli veliko čudovitih stvari in to je le prvi korak,” pravi Ross Lydon, vodja moškega oblikovanja pri H&M.
Koncept kampanje temelji na “moči dveh” in raziskuje teme dvojnosti, radovednosti in človeške povezanosti, ki so jedro duha H2 in ustvarjalnega partnerstva med Heronom Prestonom in H&M-om. Kampanja postavlja vprašanja, namesto da bi dajala odgovore, kot način za spodbujanje dialoga, povezovanja in enotnosti. “To je moč mode: zbližati, spodbuditi pogovor, izzvati ideje in spodbuditi nove vizije za boljšo prihodnost,” pravi Heron Preeston, ki bo tudi del kampanje.
Debitantska kolekcija H2 sovpada z lansiranjem H2 EXCHANGE – krožnega modnega programa pod kreativnim vodstvom Herona Prestona, katerega cilj je opremiti oblikovalce nove generacije s krožno miselnostjo in veščinami, da bi H&M-ove krožne pobude prelili z ustvarjalnostjo, skupnostjo in učnimi izkušnjami. Končni cilj je pritegniti več ljudi, tako ustvarjalcev kot strank, da sodelujejo v krožni modi in čim dlje obdržijo svoja obstoječa oblačila.