Ko imaš nekaj rad, želiš za to poskrbeti. To velja za naša prijateljstva, naše družine in za vse stvari, ki jih cenimo – vključno z našimi oblačili. Cherish Waste je najnovejša kolekcija H&M, ki predstavlja zgodbo o inovacijah. Vsak kos je narejen tako, da ga boste imeli radi, ga boste nosili in delili z drugimi.
H&M’s Innovation Stories je serija ekskluzivnih zbirk, namenjenih promociji pionirskih novih materialov, tehnologij in procesov. Za Cherish Waste kolekcijo je H&M oblikovalska ekipa preučila, kako lahko ravnamo s tkaninami in materiali, ki jih pogosto smatramo za odpadke. Ali lahko bolje izkoristimo te materiale? Ali lahko najdemo nove načine, kako jih ceniti?
S temi vprašanji so se H&M oblikovalci odločili raziskati občutke ljubezni in skrbi, rezultat pa je živahna in strastna zbirka. Izstopajoče obleke ustvarjajo romantično razpoloženje, kot je na primer roza obleka v obliki srca iz recikliranega poliestra. Bolj sproščeni kosi vključujejo trendovske srajce in hlače s potiskom ter edinstven nakit.
“Oblikovalska ekipa je govorila o tem, kdo postanemo, ko se zaljubimo – in kako naša oblačila postanejo del ljubezenske zgodbe. Tako smo ustvarili zbirko o ljubezni in njenih številnih podobah: romantični, trdni, strastni, nebinarni in platonični. Navdušeni smo nad krožnostjo, zato ima večina kosov nalepke v notranjosti, ki spodbujajo stranke, da napišejo svoje ime in sporočilo, ko je čas, da jih posredujejo naprej,” je o kolekciji povedala Ella Soccorsi, konceptualna oblikovalka pri H&M.
Kreativno ekipo, ki je oživela kampanjo Cherish Waste, sestavljata fotograf Raphael Pavarotti in stilist Ibrahim Kamara. Skupaj sta v zbirko vdahnila vso vizualno romantiko in dramatiko, ki jo prinaša zaljubljenost — in poskrbela, da bo ta zbirka nekaj, kar bomo cenili še dolgo.
V nadaljevanju si poglejte, kateri videzi iz nove Cherish Waste kolekcije so nas najbolj navdušili in za katere že komaj čakamo, da jih poustvarimo:
Kolekcija Cherish Waste je od danes naprej na voljo po vsem svetu v izbranih trgovinah in na H&M spletni strani.