H&M Conscious Exclusive 2016 – modo za prihodnost navdihuje zgodovinska umetnost

Priljubljena modna hiša H&M s ponosom naznanja sodelovanje z muzejem Musée des Arts Décoratifs, ki se nahaja v palači Louvre v Parizu, z namenom predstavitve nove kolekcije H&M Conscious Exclusive. Ta čudovita nova kolekcija, ki navdih črpa v muzejskih arhivih, bo na trgu predstavljena 7. aprila, kar sovpada z odprtjem dolgo pričakovane razstave Fashion forward – Three centuries of fashion. H&M prav tako z veseljem naznanja, da bo obraz kampanje pariška umetniška direktorica, poznavalka slogov in zagovornica trajnostnosti, Julia Restoin Roitfeld.

2

„V čast mi je, da bom ambasadorka tako edinstvenega projekta. Menim, da je zamisel za oblikovanje kolekcije, navdihnjene z zgodovino umetnosti in mode, sijajna, predvsem tudi zato, ker je izdelana iz inovativnih in bolj trajnostnih materialov, ki predstavljajo prihodnost mode,“ pravi Julia Restoin Roitfeld. Julia, ki je poznana po svojem izrazitem občutku za slog, je poosebitev samoumevne, osveščene in sodobne sproščenosti.

Za to kolekcijo Conscious Exclusive je oblikovalska ekipa H&M tesno sodelovala z muzejem, da bi našli navdih v njihovih arhiviranih modnih kolekcijah, pa tudi v delih umetnikov, kot je bil Gustave Moreau. Rezultat glamuroznega izbora kosov s sodobne rdeče preproge je prežet z otipljivo očarljivostjo in estetsko zapuščino zgodovine.

1

„S to kolekcijo smo zamisel o večji trajnostnosti ponesli na nove ravni. Iz inovativnih materialov, kot so biserčki in umetni okrasni kamenčki iz recikliranega stekla in Denimita, materiala, ki je izdelan iz recikliranega ponošenega denima, smo oblikovali moderne modele, ki so prežeti s prefinjenim čarom,“ pravi Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.

H&M bo ekskluzivni sponzor bližajoče se razstave, v katero bodo vključeni izbrani modeli iz arhivov H&M, vključno s podobo iz prvega H&M-ovega oblikovalskega sodelovanja s Karlom Lagerfeldom leta 2004 in silhueto iz nove kolekcije Conscious Exclusive.

Celotna kolekcija, ki bo vsebovala oblačila in modne dodatke za ženske, bo od 7. aprila na voljo v približno 180 prodajalnah po vsem svetu.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri