Huawei osvojil prestižno marketinško nagrado

Huaweijeva regijska marketinška kampanja #BePresent je bila nagrajena na 21. podelitvi nagrad EACA Euro Effie. Gre za eno najbolj prestižnih nagrad, ki podeljujejo priznanje učinkovitosti marketinških komunikacij. Huawei je s srebrno nagrado postal edini zmagovalec v celotni IT in telekomunikacijski kategoriji. Kampanja se je decembra lansko leto intenzivno odvijala tudi v Sloveniji.

#BePresent kampanja je božična kampanja, ki je nagovarjala ljudi, da odložijo telefone in se v prazničnem času resnično posvetijo drug drugemu. Osrednji del kampanje je bil televizijski oglas s poudarkom na modrem telefonu P9. Oglas so podprle številne aktivnosti, tako ATL kot digitalne. Celoto marketinških aktivnosti so podprle PR aktivnosti in sodelovanje z vplivneži. V Sloveniji so kampanjo podprli Ciril Komotar, Rebeka Dremelj, Zlatko, Ajda Sitar in številni drugi.


Nagrada prepoznava Huaweijevo zavezo k razumevanju uporabnikov in njihovih želja in potreb. Veseli smo, da je kampanja, ki smo jo razvili za regijo, dobila zunanje priznanje s strani najbolj spoštovanih marketinških strokovnjakov. Huawei je prvi proizvajalec pametnih telefonov, ki si je drznil pozvati uporabnike, naj jih odložijo v času praznikov,” je povedal Tony Rong, podpredsednik regije. Matjaž Kermelj, direktor prodaje za Slovenijo, pa je komentiral: “Resnično smo veseli, kako je kampanja povezala naše uporabnike in s tem navdušila tudi strokovno javnost.”

 

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri