Huawei osvojil prestižno marketinško nagrado

Huaweijeva regijska marketinška kampanja #BePresent je bila nagrajena na 21. podelitvi nagrad EACA Euro Effie. Gre za eno najbolj prestižnih nagrad, ki podeljujejo priznanje učinkovitosti marketinških komunikacij. Huawei je s srebrno nagrado postal edini zmagovalec v celotni IT in telekomunikacijski kategoriji. Kampanja se je decembra lansko leto intenzivno odvijala tudi v Sloveniji.

#BePresent kampanja je božična kampanja, ki je nagovarjala ljudi, da odložijo telefone in se v prazničnem času resnično posvetijo drug drugemu. Osrednji del kampanje je bil televizijski oglas s poudarkom na modrem telefonu P9. Oglas so podprle številne aktivnosti, tako ATL kot digitalne. Celoto marketinških aktivnosti so podprle PR aktivnosti in sodelovanje z vplivneži. V Sloveniji so kampanjo podprli Ciril Komotar, Rebeka Dremelj, Zlatko, Ajda Sitar in številni drugi.


Nagrada prepoznava Huaweijevo zavezo k razumevanju uporabnikov in njihovih želja in potreb. Veseli smo, da je kampanja, ki smo jo razvili za regijo, dobila zunanje priznanje s strani najbolj spoštovanih marketinških strokovnjakov. Huawei je prvi proizvajalec pametnih telefonov, ki si je drznil pozvati uporabnike, naj jih odložijo v času praznikov,” je povedal Tony Rong, podpredsednik regije. Matjaž Kermelj, direktor prodaje za Slovenijo, pa je komentiral: “Resnično smo veseli, kako je kampanja povezala naše uporabnike in s tem navdušila tudi strokovno javnost.”

 

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si