Dan pred dnevom mučenikov je HUMANIC v svoji trgovini v Cityparku predstavil segment moške premium obutve. Na modni reviji so bili predstavljeni najnovejši modeli ekskluzivne blagovne znamke D.H. Pollak ter omogočen vpogled v zanimive proizvodne procese.
Dogodek pa ni bil le predstavitev čevljev premium moške blagovne znamke D.H. Pollak, ampak tudi modna revija z vplivnežem Markom Pavlovićem.
Premium blagovna znamka moških čevljev D.H.Pollak je proizvedena izključno v dveh družinskih podjetjih v Italiji in Španiji, ki zelo cenita tradicionalno obrt čevljarstva in umetnost ročne izdelave. Za obutev D.H. Pollak je značilna visoka kakovost in mojstrska izdelava čevljev. Majhni proizvodni obrati s približno 20 zaposlenimi delujejo kot varuhi čevljarske tradicije.
Na dogodku je bila posebna pozornost namenjena D.H. Pollak, ustanovni znamki podjetja Leder & Schuh AG s prodajno mrežo HUMANIC, ki že od leta 1860 predstavlja tradicijo in rokodelsko znanje. Za izdelavo njenih modelov je potrebnih do 200 zapletenih proizvodnih korakov, ki zagotavljajo brezčasno eleganco in neprekosljivo kakovost.
“Blagovna znamka D.H. Pollak je utelešenje avstro-ogrske obutve in jo odlikujejo nezamenljive lastnosti, kot so izvrstni materiali, vzdržljivost in izjemno udobje,” pravi Josef Bernd Oswald, vodja oddelka za izdelke pri podjetju Leder & Schuh AG. Vrhunska moška obutev je izdelana v dveh majhnih družinskih tovarnah. Ena je v italijanski pokrajini Marche, druga pa v Španiji. Uporaba klasičnih oblik čevljev, vključno z varjenimi in šivanimi podplati, visokokakovostni materiali in široka paleta klasičnih modelov moških čevljev, kot so derby in budapester ter mokasini, ne pomeni le brezčasne elegance in vrhunske kakovosti, temveč so tudi idealni spremljevalci za najrazličnejše priložnosti.
Novost v kolekciji so superge z zgornjim delom iz 100 % telečjega usnja, izdelane v celoti v Italiji. Posebno dovršena obdelava z več nanosi barv in pranj doseže izjemno prefinjen videz, na soncu bodo barvni odtenki elegantno zasijali.
“Ponosni smo, da lahko tik pred dnevom mučenikov podrobneje predstavimo našo vrhunsko blagovno znamko moške obutve D.H. Pollak. Naš cilj je, da premium ponudbi dodamo kontekst, ki poudarja visokokakovostno proizvodnjo,” pravi Petra Pahernik, direktorica HUMANIC Slovenija.
Med znanimi gosti so bili:
Katarina Benček, ustvarjalka vsebin in podjetnica
Marko Pavlović, ustvarjalec vsebin
Jorg Zupan, vrhunski chef, aftr in Breg
Maja Đuranović, modna oblikovalka, AprilianEarthling
Dejan Petrović, modni oblikovalec, PRINCEDEROSESNOIRES
Popoldne, prežeto s tradicijo in obrtniškim znanjem, je vse prisotne pritegnilo tudi z modno revijo premium moških čevljev D.H. Pollak in glamuroznih oblačil z italijanskim podpisom 7Camicie Citypark, vplivnež Marko Pavlović pa je navdušil v vlogi modela. Gostje so bili deležni pivske degustacije s pivsko mojstrovino Union Premium Hoppy Lager 0,0 in ugodnosti frizerskega salona SIMPLE BARBER SHOP Citypark.
Foto: Humanic