Znamka #ICOAT je v Københavnu, mestu, kjer se minimalizem in prefinjenost naravno prepletata z odprtostjo, predstavila svojo najnovejšo kampanjo Iconic Trenchcoats. Prav ta odprtost je postala temeljna filozofija znamke. Danska pa ni naključno znana kot najsrečnejša država na svetu – občutek lahkotnosti in notranjega ravnovesja je bil tudi glavni navdih za kolekcijo.
Transparentni trenči #ICOAT niso zgolj zaščita pred dežjem – so manifest samozavesti in avtentičnosti.
Muza kampanje je priznana nemška manekenka in vplivnica Martina Hirsch, ki uteleša vrednote znamke: naravnost, svobodo in notranjo moč.
»Glavno sporočilo znamke #ICOAT je preprosto: ti si že lepa,« pravi oblikovalka Mariya Kosheleva. »Transparentni trenč to samo še poudari. Največja vrednota na tem svetu si ti. Ne skrivaj se – nosi transparentnost!«
Znamka se osredotoča na dežne plašče in dodatke iz okolju prijazne plastike, kjer se estetika prepleta s funkcionalnostjo. Zvezda kolekcije je pametni trenč – »tech-savvy« plašč z vgrajenim žepom za telefon, ki omogoča pošiljanje sporočil brez da bi napravo vzeli iz žepa.
»Transparentni trenč je pika na i celotnemu videzu – poudari silhueto in vsak trenutek naredi malo bolj poseben ter udoben,« še dodaja Mariya.
Poleg trenčev #ICOAT ustvarja tudi prozorne shopper torbe in dodatke z bleščicami, skritimi med plasti plastike. Vsak kos odraža ključne vrednote znamke: iskrenost, odprtost in pogum.
Ekipa #ICOAT sodeluje tudi s številnimi mednarodnimi podjetji kot so L’Oréal, Lipton, Philips, Booster in drugi – pri razvoju brandinga, promocijskih izdelkov, vrhunskega pakiranja ter kreativnih predmetov, ki vzbujajo čustva in pustijo vtis.

Ikonični plašči: #ICOAT @icoat_raincoat
Model: Martina Hirsch
Fotograf: Olesya Ponomarenko
Stiliranje: Tania Tuka
Muah: Camilla Günther Nielsen
Produkcija: SashkaProject