Jennifer Lopez del Coach družine

V časih, ko naše skupnosti nikoli niso bile bolj pomembne, se znamka Coach osredotoča na vrednote in pomen družine. Z globalno kampanjo “Coach family” za jesensko kolekicjo 2020, ki slavi zgodbo skupnosti, odnosov in moč moderne družine- tista v katero smo se rodili in tista, ki smo si jo izbrali skozi življenje. Obraz kampanje sta zvednica Jennifer Lopez in ambasadorki znamke Kiko Mizuhara in Jeremy Lin, ki v povezanem družinskem duhu delijo sporočilo optimizma, vključevanja in želje po navdihovanju občinstva, da ostajajo zvesti samemu sebi.

Kot je povedal kreativni direktor Stuart Vevers: “V tem trenutku, se nam zdi izjemno pomembno, da ponovno preučimo naše vrednote. Zame je moda vedno predstavljala skupnost, kreativnost in grajenje dolgoročnih odnosov, zato sem še toliko bolj ponosen na zgodbo z našo Coach družino, ki govori o osebah, ki so nam najbolj pomembne v življenju in o odnosih, ki so avtentični in večni.” 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si