Kaj se dogaja v zakulisju slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic?

Šest vrhunskih chefov bo v okviru pobude “Pokukajte med zvezde. Začnite nekaj neprecenljivega.” kar pol leta svetu razkrivalo, kaj se skriva v njihovih loncih, glavah in srcih

 

Letošnja podelitev kar sedmih Michelinovih zvezdic je Slovenijo ustoličila na zemljevidu prestižnih kulinaričnih destinacij, od oktobra do marca pa bomo lahko v okviru pobude “Pokukajte med zvezde. Začnite nekaj neprecenljivega.” prek spleta spremljali vznemirljivi svet vrhunske kulinarike ter pobliže spoznali barvite osebnosti mojstrov, ki so svoje ekipe popeljali do zvezdnatih odličij. Za iskrivo doživetje bodo poskrbeli vsi letošnji prejemniki Michelinovih zvezdic:

 

Hiša Franko – chef Ana Roš

Atelje – chef Jorg Zupan

Restavracija Dam – chef Uroš Fakuč

Hiša Denk – chef Gregor Vračko

Gostilna pri Lojzetu – chef Tomaž Kavčič

Vila Podvin – chef Uroš Štefelin

 

Pobuda “Pokukajte med zvezde. Začnite nekaj neprecenljivega.”, ki bo z inovativnimi video pristopi razkrivala zgodbe in skrivnosti nagrajenih chefov, predstavljala njihove ekipe, trud in okolje, v katerem delajo, je plod sodelovanja blagovne znamke Mastercard in ekipe Sous Chef, ki sicer stoji za Odprto kuhno in drugimi kulinaričnimi uspešnicami. V video vsebinah, ki jim bomo lahko sledili na slovenskih in mednarodnih spletnih kanalih podjetja Mastercard, bodo nagrajeni chefi spregovorili o sebi, o virih navdiha, o življenjskih korakih, ki so jih vodili do Michelinove zvezdice, o zmagah in porazih, z gledalci pa bodo delili tudi namige in nasvete, s katerimi bo lahko vsakdo tehnike velikih mojstrov prenesel v domačo kuhinjo. Prvega bomo spoznali chefa Jorga Zupana iz Restavracije Atelje, nato pa prek video zgodb vsak mesec obiskali drugo restavracijo in vsak mesec bo chef, ki bo na vrsti, na večerjo za nagrado povabil tudi nekaj srečnežev, ki bodo najbolj zavzeto spremljali video vsebine in sodelovali v pobudi na družbenih omrežjih.

 

Uroš Štefelin, Vila Podvin. Foto: Sous Chef

Doživetja so tista, ki nas navdihujejo, povezujejo in omogočajo neprecenljive spomine, zato je glavno poslanstvo podjetja Mastercard, da ustvarja doživetja uporabnikov, ki nagovarjajo čute ter blagovno znamko krepijo na nove in raznovrstne načine.

 

“Kulinarika in turizem sta letos doživela mnogo pretresov, pa vendar lahko med temi poiščemo svetle trenutke, ki so javnost navdali z optimizmom in upanjem. Eden takšnih je bila podelitev Michelinovih zvezdic, zato želimo ljudem približati in jih navdušiti za ta čudoviti svet, ki družbo in naša življenja bogati na neprecenljiv način,”

 

je povedal Aleš Petejan , vodja marketinga pri Mastercard Slovenija, medtem ko je Alma Kochavy, idejna vodja projekta pri Sous Chefu, poudarila, da se “s pobudo želimo pokloniti nagrajenim chefom, jih predstaviti v novi luči in v očeh javnosti zanje vzbuditi večje zanimanje, takšno, kot so ga deležni vrhunski športniki, saj si ga nedvomno zaslužijo. Samo s povezovanjem in sodelovanjem lahko namreč uresničimo visoko zastavljene cilje ter potenciale celotne skupnosti,” je zaključila.

 

Jorg Zupan, Atelje. Foto. Sous Chef

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si