Kako do čvrstega trebuščka Jennifer Lopez?

jennifer-lopez-owning-the-year-dangling-1068

Jennifer Lopez je zvezdnica, za katero imamo občutek, da se ne stara. Iz leta v leto je videti boljše, telo pa je zavidanja vredna umetnost, saj je na njem poudarjena prav vsaka mišica. Dih jemajoče so predvsem njene trebušne mišice, za katere pa zvezdnica po besedah njenega trenerja Davida Kirscha trdo gara. Med vsakim treningom dela za celo telo vaje visoke intenzivnosti. Dela krožni trening z veliko počepov in sklec, udeležuje se tudi treningov kickboxa. K njenim izklesanim trebušnim mišicam pa veliko pripomore tudi vaja, ki jo dela tudi, ko se nahaja na potovanjih, saj jo lahko dela kar v hotelski sobi. Uleže se na tla, roke ji počivajo ob telesu, noge pa dviguje v zrak in jih premika kot cikcak škarje. To je vaja, ki jo Jenny dela čisto vsak dan, a k njeni popolni liniji veliko pripomore tudi zdrava prehrana z veliko organsko pridelane, sveže hrane.

jennifer-lopez-exclusive-logo

Vsako jutro si privošči čokoladni proteinski shake in brezkofeinsko kavo. Za kosilo poje losos, svežo zelenjavo in solate, začinjene z balzamičnim kisom. Zvečer, okoli 19h, je beljakovinsko hrano, kot sta svinjina ali piščančje meso, s kvinojo ali rižem. Njena skrivnost vitke postave se skriva v majhnih obrokih, saj poje le toliko, da je sita in da začuti, da je zadostila svoje potrebe. Pri prehrani le redko greši, saj njene prigrizke predstavljajo suho sadje in narezana surova zelenjava, popije ogromno vode, izogiba pa se cigaretam, alkoholu, sladkorju in soli.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si