Kako za vitko linijo skrbi Cara Delevingne?

cara-delevingne-dkny-underwear-2015-ad-campaign01

Cara Delevingne je kot model in igralka ves čas pod pritiskom, da mora izgledati popolno. Čeprav je velika ljubiteljica hitre prehrane in sladic, ve, kdaj mora pri razvadah potegniti črto. Pri štetju kalorij si pomaga kar z aplikacijo in tako brez omejevanja, kaj poje, pazi le, da ne preseže vnosa 1400 kalorij dnevno.

cara-delevingne-dkny-underwear-2015-ad-campaign02

Za zajtrk lepa Britanka največkrat je toast s kikirikijem in skodelico zelenega čaja, za dopoldansko malico si pripravi smuti z banano, beljakovinami in jagodičevjem, za kosilo si privošči sendvič iz polnozrnatega kruha s sirom, majonezo, zeleno solato, paradižnikom in čebulo, večerjo pa sestavljata riba z zelenjavo, kuhano na pari, in sladoled.

ThLzhnW

Čeprav je Carin jedilnik precej bogat, pa njen trener James Dulgan poskrbi, da v 60-minutnem treningu, ki ga obiskuje 6x tedensko, pokuri prav vse kalorije. Treningi so raznoliki in se jih Cara ne naveliča. Ob ponedeljkih 45 minut teče in 15 minut skače s kolebnico. Ob torkih 60 minut trenira kick box, v sredo pa 15 minut skače s kolebnico in 20 minut teče. Četrtki so rezervirani za vaje za noge in vaje za trebuh (vsako skupino vaj izvaja 25 minut) ter 10-minutno skakanje s kolebnico. Ob petkih 45 minut izvaja jogo in meditira, ob sobotah pa 45 minut izvaja pilates in se 15 minut posveča vajam za trebuh. Nedelja je čas za počitek, ko si Cara zasluženo privošči tudi hitro hrano, odmisli aplikacijo, ki ji šteje kalorije, in naporne treninge.

Vir: Fashion.hr; foto: DKNY

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri