King Kylie: Povratek ere, ki je spremenila lepotno industrijo

Kylie Jenner praznuje 10. obletnico svoje blagovne znamke Kylie Cosmetics in ob tej priložnosti oživlja eno svojih najbolj ikoničnih obdobij – King Kylie ero. Obdobje med letoma 2014 in 2016 je zaznamovalo rojstvo popolnoma nove popkulturne estetike: turkizno-obarvani lasje, izrazite mat ustnice, močno definirane obrvi in grunge glam videz, ki je preplavil Tumblr, Instagram in celotno generacijo Z.

Takrat je Kylie zapustila značilno nevtralno in “čisto” estetiko družine Kardashian-Jenner ter se odločila za drznejši, bolj barvit izraz. Njen videz – od barvitih lasnih podaljškov, beanie kap in grafičnih majic do izrazito obrobljenih ustnic – ni bil le stil, temveč celoten internetni fenomen, ki je sprožil tudi nastanek prvega Kylie Lip Kita leta 2015. To je bil začetek imperija, ki danes velja za globalni beauty fenomen z milijardno vrednostjo.


Novi launch: King Kylie kolekcija

Foto:Kyliejenner/instagram

Za obletnico Kylie Cosmetics predstavlja posebno King Kylie kolekcijo, ki je poklon njenim začetkom, a z modernim pridihom lepotnih trendov 2025. Kolekcija vključuje:

  • 10-delno paleto senčil, navdihnjeno z njenimi znamenitimi barvami las iz tistega obdobja,

  • štiri mat lip kite – moderna reinterpretacija originalnih odtenkov, ki so postali viralni,

  • tri lip glaze glosse za kombinacijo sijaja in nostalgije,

  • osvetljevalec in čopič, oblikovana kot poklon prvotnim izdelkom.

Kljub retro estetiki kolekcija sledi aktualnim mikrotrendom, kot sta quiet grunge in kovinski poudarki, kar dokazuje, da King Kylie ni le nostalgija, temveč tudi sodoben statement.


King Kylie kot persona

Foto:Kyliejenner/instagram

Vzdevek King Kylie se je prvič pojavil, ko je Kylie na Instagramu za kratek čas spremenila svoje uporabniško ime v @kingkylie, navdihnjena z nekdanjim partnerjem Tygom, znanim kot “King Gold Chains”. Oboževalci so jo tako začeli dojemati kot drzno, neodvisno in nekoliko uporniško različico same sebe.

Danes, deset let kasneje, Kylie znova odpira poglavje te persone – ne le s kolekcijo, ampak tudi z nepričakovano potezo: izidom prve pesmi “Fourth Strike”, objavljene pod imenom King Kylie, čemur je sledila še pop-up trgovina in zabava v Los Angelesu, vizualno zasnovana v pravem 2010s duhu – roza neonske luči, Snapchat filtri in nadgrajena Barbie-grunge podoba.


Nostalgični glam je spet tukaj

Foto:Kyliejenner/instagram

Na lansirnem dogodku je Kylie nastopila v balonasto roza lasulji in lateks obleki, z izrazito rdečkasto-roza rdečico, temnimi obrvmi in popolno mat ustnico – modernejša, a takoj prepoznavna različica King Kylie estetike. Tudi v videospotu za “Fourth Strike” se vrača k svojim turkizno obarvanim konicam, kar je jasen znak: King Kylie je uradno nazaj.

King Kylie ni le throwback – je opomnik, kako je ena mlada influencerka s pogumom in eksperimentiranjem spremenila pravila igre v lepotni industriji. Nova kolekcija ni le kozmetični izdelek, temveč kulturni trenutek.
In kot pravijo oboževalci: Trikrat zašepetaj “King Kylie” – in nova era se začne.

Naslovna slika:Kyliejenner/instagram

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si