Kje je skrivnost polnih in privlačnih ustnic naravnega videza?

Zagrebški Muzej Mimara je odprl vrata gostujoči fotografski razstavi Ustnice, ogledalo emocij.

Razstava fotografij – Ustnice, ogledalo emocij

Brezčasni lepoti umetniških del v muzeju so se tokrat pridružile ženske iz vsakdanjega življenja in v seriji fotografij podarile najlepši nasmeh. Prvi tovrstni regijski foto projekt je nastal s pomočjo novih inovativnih dermalnih polnil za oblikovanje ustnic.

 

Nasploh je trend v svetu, da imajo posegi, ki jih delamo v estetski medicini in kirurgiji naraven izgled. Najnovejše usmeritve so vse bolj pod vplivom znanega pregovora »manj je več«. Uporabnice, ki prihajajo k nam, želijo izgledati sveže, negovane in predvsem naravne. To pravilo v zadnjem času velja tudi pri oblikovanju ustnic, saj si ženske želijo bolj polnih a nevpadljivih ustnic, ki so preprosto lepe, je uvodoma dejala Nina Suvorov Gregorič, dr. med., specialistka plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije iz poliklinike Estetika MedArt v Ljubljani.

Josip Lovrić, dr. med.,Nina Suvorov Gregorič, dr. med. in Mare Milin, fotografinja

»Za tovrsten učinek sta Belotero Lips Shape & Contour idealen par. Dopolnjujeta se kot črtalo in šminka saj z enim dodamo volumen, z drugim pa orišemo in poudarimo robove ustnic na povsem naraven način. S kombinacijo obeh izdelkov, njuno različno gostoto, oblikujemo ustnice, ki so brezhibno lepe,« je dodal Josip Lovrić, dr. med., specialist splošne kirurgije iz Poliklinike Bagatin v Zagrebu.

 

Ustnice so bile od nekdaj simbol ženske lepote.

»Njihovo oblikovanje je bistveno bolj zapleten postopek od katere koli druge korekcije na obrazu. Težava je v tem, da lahko ustnice zelo hitro preveč napolnimo in s tem dosežemo neželen videz, ki mu pravimo račje ustnice (oziroma „duck face“). Tega učinka si ne želimo niti zdravniki niti pacienti. Ravno zaradi dvojčka Shape & Contour iz Merz Aestheticsa se temu lahko izognemo, saj imata pripravka omejen volumen in različno gostoto polnil, kar zdravnikom omogočata večje prilagajanje. Ustnice lahko sedaj oblikujemo tako, da se popolnoma ujemajo z izrazom na obrazu posameznika. Prav tako je zelo pomembno poudariti, da sta oba izdelka varna, možnost alergijskih reakcij pa se zmanjša na najmanjšo možno raven. Pacienti se po tretmaju lahko vrnejo v vsakdanje življenje, postopek traja kratek čas in je za posameznika nezapleten,« je poudarila Nina Suvorov Gregorič, dr. med.

 

Kakšne so videti polnejše ustnice, ki so hkrati zelo decentne a magnetno privlačne, je v svoj objektiv ujela priznana hrvaška modna fotografinja Mare Milin, Fotografije so bile prvič razstavljene v Muzeju Mimara. Ženske so med prvimi v naši regiji preizkusile nova dermalna filerja podjetja Merz Aesthetics, ki ga zastopa podjetje Medis, in se zadovoljno postavile pred objektiv.

Martina Perharič, direktorica družbe Medis in Brigita Bračko, model kampanje Ustnice – ogledalo emocij

 

»Vedno občudujem ženske, ki so negovane, zadovoljne v svojem telesu, a nimajo težav s tem, da bi se prepustile zmernim estetskim posegom, da bi dodatno polepšale svoj naravni videz. Po zaslugi izdelkov Belotero Lips Shape & Contour imam zdaj bolj polne ustnice, ki izražajo mojo življenjsko filozofijo – ravnovesje pred vsem drugim,« je povedala Brigita Bračko, 34 let, komunikologinja in učiteljica joge, model v kampanji.

 

»Če imam kaj rada pri ženskah in moških, so to lepe in polne ustnice, zame ni ničesar bolj privlačnega. Ravno zaradi tega sem se odločila svojim ustnicam zagotoviti polnost in še lepši, a naraven videz. Moram priznati, da sem se tudi sama zaljubila v svoje ustnice in si jih ves čas ogledujem,“ je povedala Brita Bobetić, 25-letnica, vodja prodaje in influencerka, model v kampanji.

 

»Moja zgornja ustnica je naravno tanjša in nisem bila preveč zadovoljna z njenim izgledom. Z zaupanjem sam se prepustila v roke strokovnjakov in po zaslugi novega dvojčka Shape & Contour imam sedaj ustnice, kot sem si jih vedno želela. Imajo večji volumen, niso pretirano velike, a so videti bolj polne,“ je izjavila Iva Bogović, 25-letnica, kozmetičarka, model v kampanji.

 

»Zdi se mi, povsem normalno, da popravimo nekaj, s čimer nismo zadovoljni. Všeč mi je, da so tudi drugi opazili pozitivno spremembo, najbolj zadovoljna pa sem, ko se nasmejim in lahko dajem še več pozitivne energije,« je povedala Sandra Bogović, 47, medicinska sestra, model v kampanji in mama Ive Bogović.

Predstavitev najnovejših inovativnih dermalnih polnil

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri