Kolekcija obutve in dodatkov Chiare Ferragni tudi v Sloveniji!

Letošnjo pomlad priljubljeno ljubljansko modno hišo Ikona varujejo super junakinje in mimoidoče zapeljujejo s svojimi očarljivi mežikajoči pogledi. Modna poznavalka in voditeljica Lorella Flego je namreč pred nekaj dnevi modnim novinarkam, stilistkam, blogerkam in drugim modnim navdušenkam predstavila pomladno kolekcijo obutve in modnih dodatkov Superheroes, pod katero se podpisuje Chiara Ferragni, najvplivnejša modna blogerka v svetu. Medtem ko so lani kolekcijo navdihnile pošasti, so se le-tem tokrat zoperstavile super junakinje, navdih Chiarine domišljije. V modni hiši Ikona boste tako z motivi super junakinj našli lakaste salonarje s široko visoko peto, gležnjarje v temno modri barvi in balerinke z visokim zavezovanjem, sicer pa so močneje zastopani nosljivejši modeli kolekcije “Flirting”, kamor se uvršajo z bleščicami posute balerinke, slip-on in espadrilla modeli čevljev, okrašenih z mežikajočim Chiarinim očesom.

Modna hiša Ikona_Modno druženje s Chiaro Ferragni_Foto Robert Ribič 1

Vpadljivim čevljem Chiare Ferragni so na dogodku ob crkljanju s torticami in srkanju penine odobravajoče mežikale Tjaša Kokalj, Sabina Remar, Jana Koteska, Ajda Sitar, Danica Lovenjak, Nika Veger, Manca Vodopivec in številne druge modne urednice in novinarke, med katerimi je vladalo zanimanje tudi za ovitke za telefone, ikonično majico s Chiarinim logotipom in miniaturnim nahrbtnikom, ki ga Chiara uvršča med svoje najljubše kose iz kolekcije.

Modna hiša Ikona_Modno druženje s Chiaro Ferragni_Foto Robert Ribič 4Modna hiša Ikona_Modno druženje s Chiaro Ferragni_Foto Robert Ribič 10Modna hiša Ikona_Modno druženje s Chiaro Ferragni_Foto Robert Ribič 8

“Zgledujemo se lahko druga od druge, si postavljamo visoke cilje, dajemo vse od sebe in brezkompromisno delimo svoja čustva. Ženske, vse me smo super junakinje,” vsem ženskam navdihujoče vzklika Chiara Ferragni, ki je tudi obraz kampanje za lastno linijo čevljev in modnih dodatkov.

LogoBassa9

Chiara Ferragni – dekle, ki je ustvarila poklic “modni bloger”

Dekle iz Cremone je bila vzorna dijakinja na klasičnem liceju, a že leta 2013 jo je Vogue razglasil za najlepše oblečeno modno blogerko. Pred štirimi leti je 27-letna Chiara na spletu ustvarila blog theblondesalad.com s kar 3 milijoni obiskov mesečno. Brez obotavljanja lahko rečemo, da je na svet spravila “modnega blogerja”, ki danes velja za poklic. Uspehu drobnega dekleta manekenske postave je botrovalo 50 odstotkov sreče ter 50 odstotkov pameti in sposobnosti. Chiara, ki z nogami ostaja trdo na tleh, je ponosna na svoje korenine in poudarja, da se je prav v domačem kraju navdušila nad modo, ko je začela hoditi po nakupih, nakupovanje ji je prišlo v kri in cenejše kose je začela kombinirati z dražjimi. Čeprav veliko potuje, jo pogosto opazijo v domačem mestu, ko si s sestrama Francesco in Valentino v lokalu privošči vročo čokolado, se s kom fotografira, deli avtograme ali nakupuje. “Svetlolaska solatka” je zasenčila vse ameriške kolege, saj je v enem letu zaslužila 8 milijonov dolarjev in s tem postala pravi fenomen. Business of Fashion, ena najpomembnejših spletnih strani z modnega področja, jo je označila za “eno najvplivnejših ljudi v svetu mode”, prisotna je na vseh pomembnejših modnih in družabnih dogodkih, od festivala v Cannesu do težko pričakovanih filmskih premier. A če ste mislili, da je njen uspeh zakrivil le njen blog, ste se zmotili. Blog The Blonde Salad namreč predstavlja le 30 odstotkov Chiarinih prihodkov, ostalo doprinesejo sodelovanja z drugimi blagovnimi znamkami in modnimi oblikovalci, reklame, modna linija Chiara Ferragni Collection, ki jo je ustanovila pred letom dni, največji dobiček pa ji prinaša prav linija obutve, h kateri se lahko od sedaj zatečete tudi v ljubljansko modno hišo Ikona.

Modna hiša Ikona_Modno druženje s Chiaro Ferragni_Foto Robert Ribič 7

Foto: Robert Ribič

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si