Koliko pa vam pomeni dotik?

Z globalno kampanjo #CareForHumanTouch NIVEA
izpostavlja pomen dotika

NIVEA, ki že več kot 100 let skrbi za človekovo kožo, želi z globalno pobudo #CareForHumanTouch poudariti pomen in zdravstvene koristi dotika kože ter bližine. Skozi lokalne projekte po vsem svetu, ki bodo izboljšali dobrobit več kot 150.000 ljudi, se bo še posebej osredotočila na nedonošenčke, slabovidne in starejše osebe z demenco. V ta namen bo NIVEA vložila 20 milijonov evrov, do leta 2025 želi ozavestiti 100 milijonov ljudi.

 

Foto: @Nivea

 

Obdobje, v katerem trenutno živimo, nas je razdvojilo

Človeški dotik je osnovna potreba slehernega izmed nas in pozitivno vpliva na naše razpoloženje, pa tudi zdravje. Objem, trepljanje po ramenu, rokovanje – to so le nekateri od načinov, s katerimi lahko doživimo občutek skupnosti, ki ga daje človeški dotik.

Raziskave kažejo, da se je v času pandemije zaradi izolacije vsaka druga oseba počutila osamljeno bolj kot kadar koli prej, raven pomanjkanja človeškega dotika pa se je zvišala. Poleg pomanjkanja fizičnega stika so se ljudje po vsem svetu tudi čustveno oddaljili in komaj čakajo, da vse to nadomestijo. Več kot tretjina ljudi na globalni ravni pričakuje, da se bo dotik z najbližjimi (družina, tesni prijatelji) po krizi okrepil, medtem ko se bo raven dotika v zunanjem socialnem krogu (sodelavci, znanci) zaradi pandemije dolgoročno znižala.

Kot odgovor na te izzive se je NIVEA, ki že več kot 100 let skrbi za našo kožo in potrebe, posvetila projektom, ki promovirajo dotik, da bi izboljšala zdravje in dobrobit več kot 150.000 ljudi. »Care for human touch to inspire togetherness« je pobuda, s katero želi NIVEA opozoriti na dokazane zdravstvene koristi fizičnega dotika in spodbuditi dotik – seveda ko bodo okoliščine to dopuščale. V ta namen bo NIVEA vložila 20 milijonov evrov v lokalne projekte po vsem svetu, ki bodo dosegli 150.000 ljudi, pri čemer se bo posebej osredotočila na nedonošenčke, slabovidne in starejše osebe z demenco.

 

Sestrici je z dotikom rešila življenje

Ob uvedbi nove pobude #CareForHumanTouch je NIVEA prikazala kratek dokumentarni film po resnični zgodbi o dveh prezgodaj rojenih dvojčicah iz Hamburga. Življenje ene izmed njiju je rešila sestrica z dotikom, ko sta bili skupaj v inkubatorju.

 

»Širjenje zavesti o potrebi po dotiku kože in njegovih zdravstvenih koristih je izjemno pomembno. Prevzeli bomo to vlogo in še naprej promovirali pomembnost človeškega dotika in skupnosti. Čeprav smo v času pandemije prisiljeni v omejevanje socialnih stikov, moramo ohranjati in poglabljati ​​svoje bližnje odnose, ki nas bodo zaščitili pred osamljenostjo. Dotik kože v ožji družini je zdaj pomembnejši kot kadar koli prej,« je dejal Ralph Zimmerer, globalni podpredsednik podjetja Beiersdorf.

 

 

NIVEA želi s tem projektom dotika kože opozoriti na spremembo kakovosti življenja ljudi, ki jim preti osamljenost, kot so nedonošenčki, slabovidni in starejši ljudje z demenco. Do leta 2025 želi NIVEA ozavestiti 100 milijonov ljudi o dokazanih zdravstvenih koristih dotika kože.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si