Ljubezen ne gre nikoli iz mode

Romantiki so darila za nekoga posebnega kupili že 11. februarja, večinoma skrbno načrtovali, kaj bodo podarili, in v ospredje postavili podarjanje pomembnih doživetij.

Ta ustvarjajo nepozabne spomine, ki jih želimo deliti z drugimi (tudi prek objave na družbenih omrežjih), pravijo najnovejše ugotovitve vsakoletne raziskave Mastercard Love Index, ki analizira transakcije s plačilnimi karticami v obdobju treh let v času valentinovega (11.–14. februar).

V nadaljevanju preberite nekaj statističnih podatkov o tem, na kakšen način smo svoje partnerje razvajali na praznik zaljubljenih:

* Ljubezen smo najraje izkazali s cvetjem kot večnim simbolom ljubezni (3-odstotno znižanje skupne porabe, čeprav je število transakcij naraslo za 14 odstotkov) ali pa podarili nakit (poraba je upadla za 9 odstotkov, število transakcij pa se je povišalo za 10 odstotkov).
* Če ste za valentinovo svojo ljubezen peljali na večerjo, niste edini. Raziskava razkriva, da je daleč najbolj priljubljena pot do srca skozi želodec, saj je delež valentinovih transakcij v restavracijah v letu 2017 znašal 75 odstotkov, delež celotne porabe pa kar 40 odstotkov.
* Ljubezen se digitalizira in nakupuje prek spleta. V zadnjih treh letih (od 2015 do 2017) je bilo tako opaziti kar 136-odstotno povišanje števila spletnih transakcij.
* Ljubezen ne pozna meja, pravijo največji romantiki, ki so svojim partnerjem ob valentinovem poklonili nepozabno potovanje (z letalom ali vlakom). Število potovalnih transakcij pa je v letu 2017 naraslo za 23 odstotkov.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si