L’OCCITANOVA tradicionalna dobrodelna akcija

L’OCCITANE že vse od svojega nastanka leta 1976 goji preproste vrednote: pristnost, spoštovanje in užitek ob uporabi. To je več kot le filozofija, je zaveza k vračanju skupnosti, ki jo uresničujejo tako ustanovitelj Olivier Baussan kot zaposleni v podjetju. Po 30 letih podpore dobrodelnim projektom je L’OCCITANE leta 2006 ustanovil svojo Fundacijo, ki je njegovo zavezo še okrepila. L’OCCITANOVI izdelki nagovarjajo svet čutil, zato je Fundacija svoje  delovanje osredotočila na enega od čutov: vid.

L_1

Fundacija tesno sodeluje z L’OCCITANOVIMI podružnicami po celem svetu, ki želijo pomagati slepim in slabovidnim v svojih državah. Med njimi je tudi L’OCCITANE Slovenija, ki vsak oktober izvede tradicionalno dobrodelno akcijo. Z zbranimi sredstvi so že večkrat podprli projekte Zavoda za slepo in slabovidno mladino, leta 2014 je donacijo prejel prostovoljni center za šolanje psov vodičev SLO-CANIS, v letu 2015 pa so se povezali z Zvezo prijateljev mladine Slovenije in donacijo namenili za pomoč slabovidnim otrokom iz socialno šibkih družin.

NEKDO VIDI Z OČMI,
DRUGI Z DLANMI,
A S SRCEM VIDIMO VSI.

Te besede so bile vodilo letošnje dobrodelne akcije. Od vsake prodane kreme za roke v oktobru je L’OCCITANE Slovenija namenil 0,30 € Zvezi prijateljev mladine Slovenije. S pomočjo L’OCCITANOVIH srčnih strank so tako zbrali kar 1.578 €, projekt pa je podprla tudi Fundacija L’OCCITANE in zbran znesek še podvojila. ZVEZA PRIJATELJEV MLADINE SLOVENIJE je odprtih rok prejela donacijo v znesku 3.156 €, s katero bodo slabovidnim otrokom, ki živijo v socialni stiski, pomagali pri nakupu nadstandardnih pripomočkov za izboljšanje vida ali okulističnem zdravljenju.

L_2
L’OCCITANE Slovenija se zahvaljuje vsem, ki so pustili pečat v tej resnični zgodbi.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si