Ena največjih zgodb o preobrazbi je zgodba o morski deklici, ki gre iz morja na kopno, se spremeni v človeka in izkusi, kaj se dogaja nad vodno gladino. Mala morska deklica – in igrani remake Disneyjeve klasike iz leta 1989, ki prihaja jutri v kinematografe – je bil morda najbolj v mislih kreativnega direktorja Louisa Vuittona Nicolasa Ghesquièra, skupaj z beneškimi baročnimi kroglami, morskimi nimfami in celo Široko zaprtimi očmi Stanleyja Kubricka kot znova je odplul na modno revijo znamke Cruise 2024. Tokrat je bilo razkošno prizorišče Isola Bella, majhen, veličasten otok sredi jezera Maggiore v severni Italiji in je že stoletja v družini Borromeo, poln desetih vrtov in ogromne palače. V ozadju zelene modre vode je predstava zavzela ves otok in pripovedovala zgodbo o bitjih kopnega, morja in, samoumevno, lepote. Tisti, ki poznajo Ghesquièra, vedo, da je oblikovalec že več kot dve desetletji navdušen uporabnik neoprena in materialov za potapljanje, vključno z njegovim ikoničnim delom za Balenciago in več primeri med njegovim službovanjem pri Louis Vuittonu. Ta sezona je to ponesla na višjo raven, s trompe l’œil vodnimi kapljicami in luskami, natisnjenimi na potapljaških majicah, jaknah in enodelnih potapljaških kopalkah poleg lanenih opernih plaščev. Čudeži morja so še naprej vzpostavljali ravnotežje med zemeljskimi užitki s hipnotičnimi krili iz ribjih lusk v kombinaciji z odrezanimi suknjiči in masivnimi naglavnimi deli, okrašenimi s perjem in kovino. Čudovite obleke s perlami so bile osupljivo podobne vitražem, ki so bili le tako prekriti čez telo. Drugod so bile mini obleke z barvnimi bloki, ena od Ghesquièrovih sponk, večplastne, naborane in zbrane do popolnosti, pri čemer nikoli niso izgubile svoje tehnične strogosti ali vznemirljivosti. V kombinaciji z maškaradnimi maskami v kovinskih zaključkih so bili videti kot izgubljene relikvije z beneškega plesa, prinesene v prihodnost.