Marketinški izziv, ki ti lahko spremeni življenje!

unnamed

Te zanima trženje? Te ni strah izziva in imaš goro inovativnih zamisli? Pa kakšnega prijatelja, dva ali tri, s katerimi ste odlična ekipa? Potem je marketinški izziv DERCOS – rešitev za prhljaj! pravi projekt zate. Nanj se lahko prijaviš do 17. marca, pri njem pa lahko osvojiš 1350 € denarne nagrade! Ekipe 2–4 študentov katere koli smeri se lahko prijavijo na spletni strani:

https://www.estudent.hr/category/natjecanja/case-study-competition/#prijave_tab

Te zanima več?

Podjetje L’Oreal v sodelovanju s študentskim združenjem eStudent organizira tekmovanje v snovanju trženjske strategije za linijo šamponov proti prhljaju Dercos.  Gre za izdelke, ki so na voljo izključno v lekarnah in spadajo v kategorijo dermokozmetičnih izdelkov, tj. izdelkov z medicinskim in kozmetičnim delovanjem.

unnamed (1)

Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti. Osnova za snovanje dobrih rešitev je seveda dobra raziskava trga in analiza razmer ter trendov v dermokozmetiki, analiza kupca, njegovih potreb, dosedanjih trženjskih aktivnosti podjetja in drugih podjetij s podobnimi izdelki na trgu.

Predstavitev študije primera in dodatne informacije, ki jih ekipe potrebujejo, bodo podrobno predstavljene na srečanju s predstavniki podjetja.

Več o tekmovanju, dodatnih nagradah in načinu ocenjevanja najdete na: https://www.estudent.hr/wp-content/uploads/2017/03/CSC2017-Loreal-Brief-eng-web.pdf

Želimo vam veliko domiselnih idej!

P.S. Ne pozabite, takšna tekmovanja so tudi izvrsten način za spoznavanje bodočih delodajalcev!

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si