Te zanima trženje? Te ni strah izziva in imaš goro inovativnih zamisli? Pa kakšnega prijatelja, dva ali tri, s katerimi ste odlična ekipa? Potem je marketinški izziv DERCOS – rešitev za prhljaj! pravi projekt zate. Nanj se lahko prijaviš do 17. marca, pri njem pa lahko osvojiš 1350 € denarne nagrade! Ekipe 2–4 študentov katere koli smeri se lahko prijavijo na spletni strani:
https://www.estudent.hr/category/natjecanja/case-study-competition/#prijave_tab
Te zanima več?
Podjetje L’Oreal v sodelovanju s študentskim združenjem eStudent organizira tekmovanje v snovanju trženjske strategije za linijo šamponov proti prhljaju Dercos. Gre za izdelke, ki so na voljo izključno v lekarnah in spadajo v kategorijo dermokozmetičnih izdelkov, tj. izdelkov z medicinskim in kozmetičnim delovanjem.
Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti. Osnova za snovanje dobrih rešitev je seveda dobra raziskava trga in analiza razmer ter trendov v dermokozmetiki, analiza kupca, njegovih potreb, dosedanjih trženjskih aktivnosti podjetja in drugih podjetij s podobnimi izdelki na trgu.
Predstavitev študije primera in dodatne informacije, ki jih ekipe potrebujejo, bodo podrobno predstavljene na srečanju s predstavniki podjetja.
Več o tekmovanju, dodatnih nagradah in načinu ocenjevanja najdete na: https://www.estudent.hr/wp-content/uploads/2017/03/CSC2017-Loreal-Brief-eng-web.pdf
Želimo vam veliko domiselnih idej!
P.S. Ne pozabite, takšna tekmovanja so tudi izvrsten način za spoznavanje bodočih delodajalcev!
Foto: PR