Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je z modnimi revijami blagovnih znamk Tanja Zorn, Vlada Savić, IVANMAN, SUSNYARA, Cliché ter SENS še tretji večer navdušila izjemno občinstvo in številne tuje novinarje, ki v Ljubljani prepoznavajo vzhajajočo modno prestolnico s pronicljivimi modnimi oblikovalci, zrelimi blagovnimi znamkami ter nadvse dragocenim pogonom mladih modnih oblikovalcev. V Veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma so se gosti odzvali na izjemno svežino idej, dovršene modne kolekcije in drznost oblikovalcev, ki jo je odlično zaokrožila okrogla miza z naslovom Modni film v oglaševanju.

Cliche

SUSNYARA

SENS

Vlada Savić

IVANMAN

Tanja Zorn Grželj
S tem se je tudi uradno zaključila oktobrska edicija premium mednarodnega tedna mode, ki je v treh dneh pritegnil še večje število obiskovalcev kot majska edicija. Ustvarjalna ekipa pod vodstvom programskega in umetniškega direktorja MBFWLJ Saše Radoviča je v treh dneh predstavila 12 modnih revij, gostila fotografsko razstavo, navdušila z okroglo mizo, v središče pa postavila modni performans italijanske modne hiše Gattinoni. Boljša kot oktobrska je lahko samo še prihodnja edicija Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki prihaja spomladi.
Spremljajte MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Snapchat.
Foto: PR