Menopavza ni konec, je nov začetek ženstvenosti!

a5ea75b83137fad1908303e7dbc61246Menopavzo ginekologi imenujejo zadnjo menstruacijo v življenju. O njej govorijo, ko ženska leto dni nima krvavitve oziroma izcedka. Zanjo so značilni znaki, ki žensko opozarjajo, da se njeno rodno obdobje končuje: neredni ciklusi, prepogoste menstruacije ali pa, nasprotno, redke in zelo močne menstruacije. Ženske v menopavzi spremljajo motnje spanja in razpoloženja. Lahko se pojavijo glavoboli, vročinski oblivi, bolečine v kosteh, mišicah in sklepih. Spremljajo jih lahko razbijanje srca, težave s prebavo, suha nožnica, bolečine pri spolnih odnosih, uhajanje urina. Vsi ti znaki so posledica slabšega delovanja jajčnikov in pomanjkanja ženskega spolnega hormona estrogena.

Nižja raven estrogena vpliva tudi na kožo!

Nižja raven estrogena vpliva na tanšanje in povešanje kože ter na razvoj gub. Posebne potrebe kože v menopavzi zahtevajo posebno nego. Telo ne proizvaja več toliko kolagena, pod kožo pa se izgubi nekaj maščobe, kar pripelje do slabše elastičnosti kože. Skupaj s suhostjo kože, ki je prav tako značilna za to obdobje, povzroča povešanje kože, posebej na vratu, okoli čeljusti in na licih. Zato je pravilna nega kože bistvenega pomena. Izdelki v tem obdobju življenja morajo biti resnično kvalitetni in vsebovati tisto, kar koža v menopavzi najbolj potrebuje.

“Prva pomoč”

Ženske naj v obdobju menopavze poskrbijo za dovolj spanja – vsaj sedem do osem ur nočnega počitka. Dobro je, da opustijo kajenje in s tem posledično zmanjšajo delovanje žlez, ki izločajo spolne hormone, in pospešujejo razgradnjo spolnih hormonov. Zdravniki svetujejo še, naj v obdobju menopavze ženske omejijo uživanje ogljikovih hidratov (sladkorja in bele moke) in poskrbijo za uravnoteženo prehrano s polnovrednimi živili, zelenjavo in sadjem. Ženskam v menopavzi strokovnjaki svetujejo živila, ki vsebujejo rastlinske estrogene (fitoestrogene), torej dovolj soje in sojinih izdelkov, lanu, oreščkov, ovsenih kosmičev, pšenice, jabolk. Prav tako je priporočljivo uživanje vitaminov in mineralov — antioksidantov (vitamina C, vitamina E, selena), vitaminov skupine B, vitamina A, kalcija, magnezija in cinka. Ženske v menopavzi naj si privoščijo redno telesno dejavnost z obremenitvijo (hoja, kolesarjenje, vadba z utežmi) najmanj trikrat na teden po 30 minut ali dvakrat na teden po 40 minut.

Laboratorij Eucerin

Menopavza ni konec, je začetek

Menopavza ni obdobje, ko je ženstvenosti konec, to je obdobje, ko se ženska lahko posveti sebi in stvarem, ki si jih je vedno želela početi. Ob tem pa je lahko videti mladostna, sijoča in lepa. Strokovnjaki namreč razvijajo posebne izdelke za nego kože v menopavzi, ki lahko ženskam omilijo znake staranja. V Eucerin laboratorijih v Hamburgu pripravljajo visoko kvaliteten izdelek za nego kože žensk, ki stopajo proti menopavzi.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si