Mercator s tremi nagradami Trusted Brand

V raziskavi Trusted Brand 2017, v kateri je sodelovalo 5.700 naročnikov revije Reader’s Digest Slovenija in jo izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, je Mercator slavil kar tri krat: v kategoriji nakupovalni center, varovanje okolja v kategoriji prodajalec živil in s posebnim priznanjem Trusted Brand za 10. zmago v kategoriji nakupovalni centri.

Glavni cilj raziskave, ki  jo organizira revija Reader’s Digest po vsem svetu, je odkriti, katerim blagovnim znamkam Evropejci najbolj zaupamo, katere so najbolj zaupanja vredne domače in tuje blagovne znamke. Anketiranci so navedli svojo najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v skupno 32 kategorijah ter najbolj zaupanja vredne osebnosti.

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri