Najbolj uspešne so tiste zgodbe, ki nastanejo kot plod kreativnih sodelovanj in močnih vezi. Tako je nastal tudi projekt Mesec italijanske mode, ki bo potekal med 18. majem in 17. junijem v Ljubljani v Galeriji Emporium, Emporiumu in v spletni trgovini emporium.si z Italian Trade Agency in veleposlaništvom Italije v Sloveniji.
Italian Trade Agency, ki deluje pod Ministrstvom za zunanje zadeve in mednarodno sodelovanje, že leta podpira poslovni razvoj italijanskih podjetij na tujih trgih in spodbuja privabljanje tujih naložb v Italijo. Z uporabo najsodobnejših večkanalnih orodij za promocijo in komunikacijo uveljavlja odličnost znamke Made in Italy v svetu.
Pomembno modno leto
Letos se obeležuje 70. obletnica prve modne revije Made in Italy: 1951. leta je toskanski plemič in zavzet podjetnik markiz Giovanni Battista Giorgini za svoje kupce, najpomembnejše ameriške veleblagovnice, organiziral prvo predstavitev v svoji palači v Firencah z vrhunskimi italijanskimi oblikovalci tistega časa, kot so bili Sorelle Fontana, Shubert, Emilio Pucci itd. Od takrat je moda Made in Italy postala mednarodno znana, tudi zahvaljujoč ameriškim filmskim zvezdam, kot so Liz Taylor, Audrey Hepburn ali Ava Gardner.
“Želela bi si, da bi ljudje presegli običajni kliše italijanske mode, hrane, glasbe, oblikovanja in umetnosti, čeprav so seveda del naše zgodovine in tradicije. Italija se še veliko več, je eno največjih gospodarstev na svetu in je vodilna na številnih področjih s svojo tehnologijo in inovacijami.” – Serenella Marzoli, direktorica Italian Trade Agency v Ljubljani
Nova resničnost po pandemijskem letu
Italijanska vlada je začrtala celotno strategijo okrevanja izvoza. Italijansko ministrstvo za zunanje zadeve in mednarodno sodelovanje, ki je usmerjeno v javno podporo k internacionalizaciji, je tako imenovanemu Paktu za izvoz namenilo 4,2 milijarde evrov: strategija prve podpore in ponovnega zagona za pomoč podjetjem pri premagovanju krize, del tega načrta pa izvaja tudi agencija Italian Trade Agency. Pandemija je vse prisilila v digitalizacijo, zato so Italijani lani ustvarili novo platformo za virtualne sejme v različnih sektorjih in B2B med italijanskimi podjetji in tujimi kupci.
“Zdi se mi, da je v Sloveniji zelo ugodna poslovna klima in da je država odprta za nove projekte in aktivnosti.” – Serenella Marzoli, direktorica Italian Trade Agency v Ljubljani
Vabljeni v Galerijo Emporium, Emporium in spletno trgovino emporium.si, kjer bo do 17. junija potekal Mesec italijanske mode.