Kot pričakovano je aktualna situacija močno vplivala tudi na ustvarjanje modnih kampanj za jesen 2020 in marsikatera modna znamka, je bila postavljena pred velik izziv, ki je zares preizkusil njihovo ustvarjalnost. Za znamko Miu Miu to očitno ni bil problem, nova kampanja “Close” je namreč rezultat skupinskega truda različnih umetnikov, modelov, stilistov in fotografov. Tako v novi kampanji ne manjka fotografij iz zaodrja Miu Miu modne revije v Parizu, ki sta jih ustvarili supermodel Gigi Hadid in fotografinja Liz Collins. Kate Moss je s pomočjo stilistke Katie Grand ustvarila različne modne kombinacije, ki jih je preizkusila njena hčerka Lila, v objektiv pa jih je ujel njen partner Nikolai von Bismarck, v domači hiši s polaroidno kamero. Naštete fotografije so v kampanju kombinirane z ilustracijami in animacijami umetnikov Anthonya Turnerja, Luelle Bartley, Silvie Prada in Chantal Stracey, za digitalne medije je Amber Pinkerton fotografirale mlade Londončane, Douglas Irvine pa je posamezne modele fotografiral v kombinacijah, ki so jih nosile na modni reviji.
“Vsi sodelujoči v tem projektu so že del Miu Miu družine in tako dobro poznajo svet in vizijo znamke, kar daje kampnji “Close” izjemno osebno in neposredno kvaliteto, v trenutku v zgodovini, ki zahteva da ponovno presodimo naše razumevanje osebne distance!”