Moda je v naši naravi

 

 

Okolju prijazna C&A kolekcija za naslednjo sezono dokazuje, da sta stil in trajnost popoln par, trajnost pa postaja samoumeven del našega vsakdana.

 

Od marca naslednje leto boste priča ženstvenim krojem, cvetličnim potiskom in modernim silhuetam, ki bodo odražale povezanost urbanega stila z navdihom iz narave, medtem ko vas bodo ostre linije krojev prepričale o nepogrešljivosti oblačil iz C&A kolekcije za pomlad/poletje 2020. Omenjena kolekcija oblačil bo s skrbno izbranimi materiali spodbujala trajnostni razvoj.

 

 

Modno občinstvo iz celotne evropske modne industrije, med katerim je bila tudi slovenska GRAZIA, je bilo vidno očarano nad živahno modno revijo priznanega oblačilnega giganta C&A, ki je v Varšavi priredil nepozaben šov spomladanskih in poletnih modnih videzov. Ženstveni kroji, bogati cvetlični potiski in privlačne silhuete, ki odražajo povezanost urbanega in neokrnjenega naravnega okolja, se brezhibno dopolnjujejo z ostrimi linijami in močnimi kroji.

Cvetlični vzorci, dolga krila, čipke in naborki so glavni elementi ženske kolekcije Ladies Premium, ki vas bo očarala z izborom suknjičev v pastelnih odtenkih. Čudoviti modni kosi posnemajo slog 80-ih in 90-ih let ter se ponašajo s trajnostno noto, saj jih je večina izdelanih iz recikliranih materialov, naravnih vlaken in organskega bombaža.

 

 

“Ženska kolekcija je narejena iz naravnih materialov in iz recikliranega poliestra, s čimer smo želeli narediti korak v trajnostno prihodnost in ljudi spodbuditi, da se odločijo za trajnostne modne kose in ravnajo odgovorneje do okolja,” je povedala Brigitte Danielmeyer, C&A direktorica prodaje za ženski oddelek.

 

This slideshow requires JavaScript.

 

C&A se že nekaj let zapored uveljavlja v trajnostnem ravnanju, zato so za vsako kolekcijo izbrani reciklirani in okolju prijazni materiali. “C&A je bil od nekdaj pionir za trajnost,” nadaljuje Danielmeyer v zakulisju garderobe. “Delamo veliko več, kot se zdi. To sporočilo moramo predati na še boljši način, ker imamo zares veliko za povedati.”

 

 

Ko so se gostje tistega večera prebijali skozi zgodovinske hodnike veličastnega prizorišča, so različne sobe predstavljale različne kolekcije, kar je modnemu občinstvu omogočilo spremljanje in vpogled v kakovost kolekcij od blizu. Nekateri kosi v C&A liniji kopalk so na primer narejeni iz 80-odstotnega recikliranega poliestra.

Na dotik je tkanina za kopalke kompaktna in hkrati prijetna, silhuete dajejo prednost visokemu pasu, medtem ko je izbrana barvna paleta v naravnih zelenih in oker odtenkih. Elegantna in bolj trajnostna je celotna C&A linija bikini kopalk, ki vključuje tudi kopalni plašč in nepogrešljiv potovalni kovček za poletne dogodivščine.

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Za Neala Pickeringa, oblikovalca za C&A linijo oblačil za mlade Clockhouse, so njegovi trajnostni junaki jeans kreacije iz nove kolekcije. “Imeli smo cilj ustvariti kolekcijo iz jeansa, ki je v stilu 80. in 90. let, vsi oblačilni kosi v seriji pa so narejeni iz recikliranega bombaža,” je povedal za GRAZIO. C&A ostaja vodilni svetovni kupec certificiranega organskega bombaža, kar je presenetljivo dejstvo, ki smo ga izvedeli v zakulisju modne revije. Skoraj polovica bombaža, ki ga je blagovna znamka kupila v letu 2018, je bil certificiran kot organski bombaž ali pa je vseboval oznako Better Cotton.

 

 

Vsako leto si podjetje dosledno prizadeva na odgovoren način izdelati čim več oblačil, ki so okolju prijazna. Zanimivo je, da je podjetje v skladu s svojim globalnim poročilom o trajnostnem razvoju, ki je bilo objavljeno junija letos, prihranilo 1 milijardo m3 vode v letu 2018 (kar ustreza 400.000 olimpijskim bazenom) in se s tem uspešno izognilo 116.000 tonam emisij CO2 (enako letnim emisijam CO2, ki jih proizvede 70.000 osebnih avtomobilov).

Blagovna znamka je bila tudi prvi ponudnik modnih oblačil na svetu, ki je izdelala par kavbojk, ki so izpolnjevale certifikat Cradle to Cradle ™, tretjega standarda, ki določa zmogljivosti kroženja izdelka. Ko se boste odpravili v trgovino C&A, boste trajnostne izdelke dotične blagovne znamke prepoznali s posebno etiketo z oznako #WearTheChange.

C&A ni kratkoročen ponudnik modnih oblačil,” dodaja Danielmeyer. “To podjetje obstaja že od leta 1841, zato ne gre za začasen in kratkotrajen prehod. Gre za to, da bomo resnično spremenili delovanje industrije za prihodnje generacije. ”

 

 

Res je, da je C&A bil v preteklosti v ozadju in zato morda prepogosto spregledan, a sedaj je drugače. Znamka je povzdignila svoj glas in bo vztrajno spodbujala trajnostno delovanje ter svoje potrošnike nagovarjala k preudarnejšim odločitvam o nakupu novih oblačil. Trajnost bi morala biti del našega vsakdanjika in to bo tudi postala.

C&A ŽENSKA KOLEKCIJA LADIES IN ŽENSKA PREMIUM KOLEKCIJA LADIES PREMIUM BOSTA NA VOLJO V C&A TRGOVINAH IN NA SPLETU OD MARCA 2020. KOLEKCIJA ZA MLADE CLOCKHOUSE BO NA VOLJO OD DECEMBRA 2019.

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri