MOSCHINO [TV] H&M

H&M je v New Yorku uradno predstavil svoje zadnje ekskluzivno sodelovanje, na pisani, odštekani in nori modni reviji MOSCHINO [tv] H&M. »Kolekcija MOSCHINO [tv] H&M je darilo mojim oboževalcem in hotel sem jim nameniti najbolj MOSCHINO kolekcijo do sedaj. Poskušal sem vključiti vse sestavine, ki bi jih pričakovali na mojih revijah – zgodbo risanih junakov, ki se zliva z ulično modo, prežeto s hip hopom in razkošnim bliščem, ki je zaščitni znak znamke MOSCHINO,« pravi Jeremy Scott, kreativni direktor znamke MOSCHINO. Po modni brvi, ki je spominjala na znani newyorški musical, sta se med drugim sprehodili sestri Hadid, revijo pa ni zaključil nihče drug kot legendarna Naomi Campbell. Seveda na dogodku ni manjkalo znanih obrazov kot so Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha in Bebe Rexha, ki so si iz prve vrste ogledale novo kolekcijo.

Kot je povedala Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M, »Smo se na reviji MOSCHINO [tv] H&M zelo zabavali, ko smo se potopili v Jeremyjev svet MOSCHINO. Njegov stil pooseblja pozitivizem, smisel za humor in veselje, ki se odraža v vsakem kosu kolekcije!«

Za ličenje na reviji MOSCHINO [tv] H&M je poskrbela ena od svetovno znanih vizažistk Pat McGrath, ki je uporabila linijo ličil H&M Beauty. Za dopolnitev kolekcije, je bil make-up močan in glamurozen, s poudarkom na grafičnem eyelinerju na očeh in svetleči koži.

Poleg modne revije, so na dogodku ekskluzivno razkrili prejemnika nagrade Grammy, producenta in umetnika Diplo, povabljeni so imeli možnost nakupa kolekcije v ekskluzivni prodajalni MOSCHINO [tv] H&M, ves večer pa so bili gostje vabljeni, da dobesedno stopijo v svet MOSCHINO [tv] H&M in doživijo bogato realistično modno izkušnjo. S čarobnimi očali H&MOSCHINO so namreč vstopili v ogromen televizijski sprejemnik ter tako doživeli to kolekcijo na povsem nov način. Za vse tehnične funkcionalnosti je poskrbela družba Warpin Media.

MOSCHINO [tv] H&M je kolekcija, ki združuje energijo ulice s pop kulturo, glamurjem, igrivostjo in humorjem. Kreativni direktor znamke MOSCHINO Jeremy Scott je ustvaril kolekcijo za ženske in moške, ter tudi modne dodatke in nekaj posebnih modnih kosov za pse. Kolekcija MOSCHINO [tv] H&M bo 8. novembra na voljo v izbranih prodajalnah H&M po vsem svetu, pa tudi na spletu.

foto: H&M

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri