Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski stil, in teden mode v Kopenhagnu nadaljujeta triletno strateško partnerstvo. Teden mode v Kopenhagnu, ki že drugo leto poteka v partnerstvu z Zalandom, se začne jutri, 10. avgusta, in bo potekal vse do 13. avgusta. Vračajo se dogodki v živo, zvrstile pa se bodo tako spletne kot fizične modne revije. Finalisti letošnjega Zalandovega natečaja za trajnostni razvoj, Mother of Pearl in Teatum Jones, ki delujeta v Združenem kraljestvu ter Danec Nikolaj Storm, bodo svoje kolekcije predstavili na fizičnih modnih revijah. Ljubitelji mode si lahko ogledajo vse tri predstavitve finalistov v Zalando Greenhouse. Zmagovalec bo razglašen v živo v središču razstavnega prostora Zalando Greenhouse v Skuespilhusetu v Kopenhagnu v četrtek, 12. avgusta, ob 15.00. Na voljo bo tudi neposredni prenos.
Zalando Greenhouse modnim navdušencem po vsem svetu z enostavnim dostopom do prizorišča prek telefona, tablice ali prenosnega računalnika ponuja virtualno doživetje tedna mode v Kopenhagnu 2021. Pri zasnovi spletne izkušnje so navdih našli v izgledu in vzdušju fizičnega prizorišča prireditve v Kopenhagnu, Skuespilhuset København, kjer bodo potekale predstavitve finalistov.
Zalandov natečaj za trajnostni razvoj želi modne znamke spodbuditi k raziskovanju alternativnih pristopov oblikovanja in proizvodnje, ki bi lahko bolj prispevali k trajnostni prihodnosti. Natečaj zaokrožuje Zalandovo trajnostno strategijo do.MORE in daje priložnost Zalandu, da izkoristi svojo platformo za boljše sodelovanje v modni industriji in obenem usmeri pozornost na blagovne znamke, ki si delijo skupno vizijo. Žirija strokovnjakov iz modne industrije ocenjuje trajnostne strategije blagovnih znamk, vključno z njihovimi kolekcijami, in stopnjo predanosti trajnostnemu napredku ter inovacijam. Zmagovalec Zalandovega natečaja za trajnostni razvoj bo prejel finančno nagrado v višini 20.000 evrov in partnerstvo z Zalandom za razvoj ekskluzivne kolekcije, ki bo še naprej zasledovala trajnostne rešitve pri oblikovanju – na področju materialov, proizvodnih procesov, tehnoloških rešitev in sledljivosti. Zalando bo zmagovalni blagovni znamki nudil še dodatno podporo pri njihovi poslovni rasti, saj bo širok nabor kosov iz zmagovalne kolekcije na voljo na modni platformi Zalando z več kot 42 milijoni aktivnimi kupci na 23 evropskih trgih.
GRAZIA že komaj čaka, da si ogleda predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca!