Barcaffè je kava, ki zjutraj prebudi večino Slovencev. Njen izjemen okus in vonj sta tista, ki sta jo v letošnjem letu ponovno postavila v sam vrh po izboru potrošnikov. V razmeroma kratkem časovnem obdobju sta se zvrstili kar dve podelitvi priznanj, in sicer Trusted Brand in Superbrands. Barcaffè je prejemnik obeh priznanj – nagrado Trusted Brand, in sicer za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave, je Barcaffè prejel že 15. leto zapored, prejel pa je tudi priznanje Superbrands Slovenija, ki si ga prisluži le 1 % blagovnih znamk v Sloveniji.
Blagovna znamka Barcaffè, ki je v preteklem letu obeležila okrogel jubilej – 50 let, tako ponovno dokazuje, da Slovenci cenimo kakovost in tradicijo. »Veseli nas, da vloženi trud Barcaffèjevih strokovnjakov v razvoj novih, kakovostnih izdelkov, vedno znova prepoznajo tudi potrošniki. Sledimo tradiciji in okusom, ki jih poznamo«, dodajajo pri Barcaffè-ju.
Skoraj 80 % sodelujočih v raziskavi Trusted Brand 2021 jih postavlja na prvo mesto, naziv Superbrands pa lahko pridobi blagovna znamka, ki jo potrošnik pozna, ji zaupa, se mu zdi edinstvena, zadovoljuje potrošnikove potrebe ter se lahko z njo identificira.
Barcaffè je prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec. Sami nagradi blagovni znamki ne dajeta le zadoščenja za dosedanje delo, ampak jih še dodatno spodbujata k razmišljanju, da lahko le s stalnim razvojem in inovacijami sledijo trendom in stalno spreminjajočim se potrebam potrošnikov na vse zahtevnejšem trgu kavnih izdelkov in tako ostajajo vodilna blagovna znamka kave.
GRAZIA jim iskreno čestita in komaj čaka, da si tudi sama zopet pripravi skodelico Barcaffè kave!
Na naslovni sliki: Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke za trg Senior in Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke
Na drugi sliki: direktorica marketinga blagovne znamke Barcaffè Tihana Vujčić.