Najboljša pizza za poletne dni!

Eva Ahačevčič_Love, Eva_Lace dress_White dress_OOTD_Botanični vrt_Čipka_Bela obleka 5Pripravila: Eva Ahačevčič (www.loveeva.si)

Danes vam predstavljamo recept za najbolj zdravo različico pice, ki je praktično v celoti izdelana iz zelenjave in zdravih sestavin. Zagotovo bo v teh dneh vašemu telesu ustrezala bolj kot običajna in težka varianta pizze, v njej pa boste lahko uživale brez slabe vesti.

Sestavine za testo (za 2 osebi):

400 g cvetače

50g naribanega kozjega sira

2 jajc

2 jedilnih žlic mandljeve moke Mandelmel

ščepca kurkume in soli

Priprava testa:

Kuhano cvetačo zdrobimo v multipraktiku (ne čisto do pireja, pač pa cvetačo pustimo še v grudicah) in ji dodamo sir, jajca, mandljevo moko, kurkumo in sol. Testo prerazporedimo po pekaču na peki papir v obliki kroga in ga na 180°C pečemo približno 15 minut. V tem času pripravimo nadev.

Sestavine za nadev (za 2 osebi):

Paradižnik

Por

Korenje

Šampinjone

Kozji sir

Tuno

Origano

Priprava nadeva:

Paradižnik prekuhamo, olupimo in spasiramo s paličnim mešalnikom. Mešanico uporabimo namesto kečapa. Po 15 minutah pečenja po testu razmažemo spasiran paradižnik ter ga obložimo s tuno, sirom, nastrganim korenjem, porom in origanom (jasno, obložite jo lahko povsem poljubno, kar imate pri roki ter z začimbami in zelenjavo, ki vam v danem trenutku ustrezajo). Pico pečemo še približno 15 min, da se zelenjava popeče in sir raztopi.

Eva-Ahačevčič_Love-Eva_LCHF-dieta_Zdrava-Prehrana_Pizza_LCHF-pizza

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si