Najboljša pizza za poletne dni!

Eva Ahačevčič_Love, Eva_Lace dress_White dress_OOTD_Botanični vrt_Čipka_Bela obleka 5Pripravila: Eva Ahačevčič (www.loveeva.si)

Danes vam predstavljamo recept za najbolj zdravo različico pice, ki je praktično v celoti izdelana iz zelenjave in zdravih sestavin. Zagotovo bo v teh dneh vašemu telesu ustrezala bolj kot običajna in težka varianta pizze, v njej pa boste lahko uživale brez slabe vesti.

Sestavine za testo (za 2 osebi):

400 g cvetače

50g naribanega kozjega sira

2 jajc

2 jedilnih žlic mandljeve moke Mandelmel

ščepca kurkume in soli

Priprava testa:

Kuhano cvetačo zdrobimo v multipraktiku (ne čisto do pireja, pač pa cvetačo pustimo še v grudicah) in ji dodamo sir, jajca, mandljevo moko, kurkumo in sol. Testo prerazporedimo po pekaču na peki papir v obliki kroga in ga na 180°C pečemo približno 15 minut. V tem času pripravimo nadev.

Sestavine za nadev (za 2 osebi):

Paradižnik

Por

Korenje

Šampinjone

Kozji sir

Tuno

Origano

Priprava nadeva:

Paradižnik prekuhamo, olupimo in spasiramo s paličnim mešalnikom. Mešanico uporabimo namesto kečapa. Po 15 minutah pečenja po testu razmažemo spasiran paradižnik ter ga obložimo s tuno, sirom, nastrganim korenjem, porom in origanom (jasno, obložite jo lahko povsem poljubno, kar imate pri roki ter z začimbami in zelenjavo, ki vam v danem trenutku ustrezajo). Pico pečemo še približno 15 min, da se zelenjava popeče in sir raztopi.

Eva-Ahačevčič_Love-Eva_LCHF-dieta_Zdrava-Prehrana_Pizza_LCHF-pizza

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri