Zdaj, ko je poletje v polnem zamahu, H&M-ove kopalke postajajo glavni kos v naši garderobi. Poleg enodelnih kopalk ter bikinijev, je na voljo tudi barvit slikarski potisk v vijolični, svetlo zeleni, čokoladno rjavi in beli barvi. Mnogi kosi imajo nastavljive naramnice in se lahko mešajo in kombinirajo med seboj. Kosi so bili izdelani tudi iz bolj trajnostnih materialov, kot so reciklirani poliester, reciklirani poliamid in reciklirani elastin, v skladu s ciljem podjetja H&M, da do leta 2030 uporabi 100 % trajnostne in reciklirane materiale.
V spotu kampanje, je prikazana nova glasba R&B pevke Kehlani, s pesmijo “Tangerine”, z njenega novega albuma, “Blue Water Road”.
“Navdušena sem, da bo pesem “Tangerine” predstavljena v H&M-ovi poletni kampanji kopalk. Všeč mi je, ko sta moda in glasba prepleteni z enakimi vibracijami in si tako pomagata izraziti slog, čustva in osebnost. Zato se letošnjega poletja še toliko bolj veselim, saj bom nosila živahne barve iz H&M-ove kolekcije”, pravi Kehlani.
“H&M-ova kolekcija kopalk je sestavljena iz živahnih barv in kosov, ki jih lahko stiliramo na različne načine. Svetlo vijolična, zelena in bela so tako vesele barve, medtem ko je čokoladna rjava nekoliko nepričakovana. Uporabili smo tudi trajnostne materiale, kot so reciklirani poliester, reciklirani poliamid in reciklirani elastin”, pravi Karin Wiklund Heinig, Division Designer pri H&M.
GRAZIA je izbrala njene najljubše kose nove H&M kolekcije:
Kolekcija kopalk H&M je od konca maja na voljo v prodajalnah po vsem svetu in na hm.com.