Največje napake, ki jih delate, ko ste na dieti!

breakfast-in-bed-5

V prvih dneh leta in po zabav, dobre hrane in kalorične pijače polnem decembru se vsi vračamo nazaj v realnost. Po nekaj dneh prekomernega uživanja hrane in pijače (in brez obiska telovadnice) zagotovo čutite, da je vaše telo zamaščeno, za pasom pa vas tišči kak kilogramček preveč. Kako se vrniti nazaj v formo? Osnova vam je poznana – zdrava prehrana, odmerjeni obroki in vadba so edina prava formula do uspeha. Pogosto pa pri dietah počnemo 5 napak, ki jih sprva niti ne dojemamo kot napake, a drastično zavirajo vašo pot do fit postave in dobrega počutja.

Lahko izdelki: Gre za izdelke, ki so sicer dobrega okusa, le maščob imajo manj, kar pa nikakor ni dober znak, saj to pomeni le eno – maščobe je zamenjal sladkor, ki vas na vaši poti do cilja ovira bolj kot vsaka maščoba. Vedite, da so maščobe pomemben vir energije, zato namesto lahkih izdelkov z malo maščobami izbirajte jedi, kot so oreščki in avokado.

Pijete naravne sokove: Seveda so sokovi pomembni za razstrupljanje telesa, a če jih več dni zaporedoma pijete neprestano, vam le-ti le še povečajo občutek lakote, zaradi česar boste na koncu pojedle več, kot bi sicer. Veliko boljša izbira za vas je, da le en obrok na dan zamenjate z zdravim sokom za pospešitev prebave.

Vsakodnevno tehtanje: Začeli ste zdravo jesti in trenirati, zdaj pa se vsak dan tehtate in spremljate rezultate? Tega nikar ne počnite, saj vam bo to le vzelo motivacijo. Morda bo tehtnica na začetku celo pokazala več, saj bodo vaše mišice zaradi vadbe poskrbele za dvig teže, čeprav boste vi videti bolje. Tehtajte se največ enkrat na 14 dni.

Nagrade po treningu: To je največja napaka, ki jo počnemo vse leto in svoj trud damo v nič. Po treningu se najemo slastnih testenin ali se s prijateljico odpravimo na kos torte. Po treningu si privoščite obrok, bogat z beljakovinami, in ne ogljikovimi hidrati.

Spuščate obroke: Kdor ne je zajtrka, se hitreje debeli, saj zajtrk spodbuja metabolizem. Zajtrk je najpomembnejši obrok dneva, zato v novem letu le-temu namenite posebno pozornost. Nato pa poskrbite še za vsaj 3-4 manjše in zdrave obroke tekom dneva.

Foto: Molly Yeh; Vir: Fashion.hr

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si