Nič ne najdete v omari? S temi nasveti vam bo uspelo!

V časih, ko se je naš življenjski prostor omejil na stanovanje (ali hišo), si vzemite toliko časa, da boste končno naredili domačo nalogo, ki ste jo toliko časa prelagali. Pospravite in uredite so garderobno omaro, kot to počnejo strokovnjakinje. In počutile se boste kot Carrie! 

Osebnih stilistk, ki se ukvarjajo z urejanjem garderobe, tudi pri nas ni malo, za nasvet lahko pobrskate po Instagram profilih, posebej za angleško Grazijino sestrico pa so svoje izkušnje zaupale svetovno priznane ‘garderobne menedžerke’, kot se rade imenujejo same.

Profesionalka in modna urednica na spletni strani Drest Candice Fragis ima organiziranje v krvi, saj je njena mama največja perfekcionistka, kar jih pozna, pravi, posebej pa so jo oblikovale izkušnje pri delu v modnih trgovinah, ki jih uporablja pri svetovanju:
  1.  Poskrbite, da boste pregledana oblačila, ki jih nameravate ohraniti, videli. V omari morate videti vse, kar imate! Tako boste lahko resnično vse nosili (in posledično manj nakupovali).
  2.  Razporedite si modne kose po kategorijah!
  3.  Vedno. Res vedno zložite stvari nazaj na svoje mesto (po nošenju oziroma po pranju).
  4.  Četudi gre za modne kose priznanih znamk, se naučite reči ‘adijo’, razen seveda, če boste kose še nosili. Ne hranite oblačil zaradi lepih spominov!

Če niste izvedeli nič novega, potem smo prepričani, da bi bila na vašo omaro ponosna tudi sama Carrie Bradshaw. Vsi ostali, ki pet minut pred odhodom na večerjo pred polno omaro še vedno vzdihujete, da nimate kaj obleči, pa: čas je, da za vedno opravite s temnimi kotički vašega doma!

Osebna stilistka Anna Berkeley se loti urejanja garderobe svojih strank korak za korakom:
  1.  Spraznite omaro do zadnjega kotička, vključno z vsem, kar ste potisnili pod posteljo ali skrili v škatle na omari.
  2.  Preglejte vse kose in jih zložite po kupih. Kupe si bo vsak razdelil po svoje, svetuje pa po naslednjih skupinah: a) nosila sem za vsak dan, b) nisem nosila že več kot dve leti, c) ne pristaja več mojemu stilu in d) za posebne priložnosti.
  3.  Lotite se skupin b) in c) in ločite stvari, ki so za reciklažo, za kakšno prijateljico ali morda ‘garažno’ prodajo.
  4.  Zložene stvari vrnite v omaro po segmentih/priložnostih, poskušajte po kategorijah: delo, vikend, telovadnica, posebne priložnosti, počitnice. Lahko pa se lotite še bolj organizirano in sortirate tudi po barvah, modnih kosih (srajce, obleke, puloverji …) ali celo po stalingih, da bo odločitev zjutraj še lažja.

View this post on Instagram

Have a read @timesfashiondesk super handy tips on navigating work wear. @sammacameron favours silk blouses and easy, comfortable fabrics that take you from day to night. @helenamorrissey recommends doing the high low – mixing designer with high street and credits @roksandailincic @dai and @jimmychoo for giving her a confidence boost at work. Whilst @amandawakeley likes beautiful staples, focuses on comfort and sticks to a capsule of camel, midnight blue and black. As I say in the piece spend as much as you can on tailoring – you won’t regret it. And always be methodical about choosing the right pieces for the right occasion. If you’re presenting, for example – think about if you’re standing or sitting – they require different outfits! Consider the audience too and dress in a way that they will appreciate but which is still very much you. There’s loads to say on this and I would love to know what your favourite workwear items are! X

A post shared by Anna Berkeley (@annaberkeleystyling) on

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri