Francoska luksuzna modna hiša KENZO je pred dnevi v okviru pariškega tedna mode predstavila žensko in moško kolekcijo za jesen in zimo 2022/23. Njen novi kreativni direktor je japonski modni oblikovalec Nigo, in sicer gre za prvega japonskega oblikovalca, ki je vodstvo modne hiše prevzel po smrti njenega ustanovitelja Kenza Takade. Legendarni modni oblikovalec je namreč leta 2020 umrl zaradi zapletov po okužbi s koronavirusom.
Leta 1970, ko se je rodil Nigo, je Takada predstavil svojo inavguracijsko modno revijo v Galerie Vivienne, v ozadju svoje nove trgovine ‘Jungle Jap’. Pet desetletij pozneje je Nigo kot novi kreativni direktor KENZA svojo prvo kolekcijo predstavil na istem mestu, in sicer pod arkado, ki jo dojema kot predor v prihodnost in onstran modnih okvirjev. V ozadju se je predvajal zvočni posnetek, ki je predstavljal ekskluzivni predogled prihajajočega oblikovalčevega albuma ‘I Know NIGO’, v sodelovanju z različnimi glasbeniki, med njimi A$AP Rockyjem, Kidom Cudijem in Pharrellom Williamsom.
Nigo in Kenzo Takada si delita inherenten kulturni jezik – razumevanje sinteze med japonsko in zahodnjaško tradicijo garderobe –, vendar ju povezuje predvsem njun odnos do mode: prepričanje, da se mora to, kar vidiš na pisti, manifestirati v resnično življenje. V skladu s to filozofijo Nigo gradi neprekinjeno zgodbo blagovne znamke KENZO: premišljeno garderobo, ki je zakoreninjena v njeni dediščini in praksi.
V svoji prvi kolekciji je Nigo tako združil vpliv lastne vzgoje in kariere z dediščino Kenza Takade. Umetniški vodja z njo združuje in presega kulturne in konvencionalne kodekse oblačenja. Tradicionalne ideje o formalnih, športnih in »uličnih oblačilih« so se namreč združile v eno logiko: garderobo, ki združuje kroje in delovna oblačila, obe pa tvorita silhueto brez spola.
Več utrinkov z modne revije si poglejte v spodnji galeriji: