Nova definicija lepote

Nanushka, znamka ki je v zadnjih letih obnorela modni svet prihaja iz Budimpešte, kjer jo je leta 2006 ustanovila Sandra Sandor. Značilen stil sproščene samozaveste in subtilne feminilnosti je zaznamoval njeno prvo kolekcijo in jo vseskozi spremlja na poti njenega ustvarjanja. Kjer vzhod sreča zahod, Nanushka jemlje inspiracijo iz duhovnega popotovanja skozi kulturo in čas, z lahkotnim kombiniranjem funkcionalnosti in sproščenosti. Nanushka predstavlja moderno, vsestransko garderobo za noč in dan, za modernega človeka, v iskanju in ustvarjanju nove neformalne oblike lepote.

Ključna vizija znamke je graditi trajnostno prihodnost, z ustvarjanjem holističnih produktov, ki nahranijo dušo, naravo in družbo. Nanushka je kot moderna boemka. Nekoliko uporniška, in svobodna, v iskanju esence življenja, antičnih modrosti in moderne spiritualnosti. Nanushka ceni in varuje planet Zemljo na vsakem koraku, saj ceni vse kar nam naš planet ponuja, od umetnosti, gastronomije in dizajna iz katerih črpa inspiracijo za osebno rast in boljo različico same sebe.

Trajnostno delovanje je osrednji steber znamke, kako živeti sedanjost in si predstavljati prihodnost, kar se odraža na vsakem koraku njihovega ustvarjalnega procesa. Izdelava torej temelji na inteligentni uporabi materialov, ki združujejo funkcionalnost z lepoto ter dediščino s tehnologijo. Odkriva nove načine, kako uporabiti materiale in preprečevati odpad, hkrati pa sam proces izdelave spodbuja družbo z novimi priložnostmi za delo, pri čemer Nanushka dobro pozna vse svoje zaposlene. Pri vsem tem pa ne smemo pozabiti tudi na emocionalni aspekt, ki prevzema celotni proces izdelave in spodbuja globok in dolgoročen odnos med potrošniki in njihovimi oblačili. Nanushka namreč svoja oblačila izdeluje z ljubeznijo, z namenom, da bodo ljubljena s strani tistih, ki jih nosijo.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si