Nova era trajnostne mode: Viva’s x The Base Label

Ob desetletnici delovanja modne znamke Viva’s se je njena ustanoviteljica Živa Ferlež odločila, da obeleži mejnik z nečim posebnim – sodelovanjem, ki ne bo zgolj modna izjava, temveč poklon vrednotam, ki jih zagovarja že od samega začetka. K sodelovanju je povabila Aljo Perne, ustvarjalko znamke The Base Label, ki je poznana po svojih brezčasnih, minimalističnih in trajnostno naravnanih torbah. Skupaj sta ustvarili kolekcijo, ki uteleša preprostost, kakovost in trajnost – in vse to na subtilno eleganten način.

.

»Torbice so moja velika strast – že dolgo sem si želela, da bi The Base Label imel svojo kolekcijo torb. S tem sodelovanjem sem lahko ustvarila nekaj, kar je popolnoma v skladu z vizijo Viva’s,« pravi Alja Perne in doda, da je bil celoten ustvarjalni proces poln raziskovanja, testiranja in pogovorov o tem, kaj sodobna ženska danes resnično potrebuje.

Ključ do uspeha te kolekcije je prav v tem: torbe niso narejene za sezonsko uporabo, ampak za življenje. So praktične, a estetsko dovršene. So funkcionalne, a vseeno nežno izstopajo. So trajnostne – ne samo zaradi izbire kakovostnih materialov, ampak predvsem zato, ker so oblikovane s premislekom in namenom dolgotrajne uporabe.

Živa in Alja sta v projektu združili moči kot oblikovalki, podjetnici in ženski, ki razumeta, da moda danes ne sme več temeljiti na hitri potrošnji. Vsaka torba iz kolekcije je skrbno izdelana, narejena lokalno, z mislijo na čim manjši okoljski vpliv. »Želeli sva ustvariti nekaj, kar lahko ženska nosi danes in čez pet let, ne da bi se spraševala, ali je še v trendu. Trajnost ni samo v materialih, temveč tudi v oblikovanju, ki vzdrži čas,« poudarja Živa Ferlež.

Če si želite izvedeti več o ozadju tega sodelovanja, izmenjavi navdiha med obema znamkama in pogledu na prihodnost počasne mode – vse to in še več preberite v aktualni številki revije Grazia.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si