Nova kampanja znamke Diesel

Nova kampanja priljubljene modne hiše Diesel za pomlad-poletje 2016 se osredotoča na digitalno kulturo, njene #slogane ter zabavne absurde našega obnašanja v realnem in virtualnem svetu.

“Naši virtualni in realni svetovi so popolnoma združeni,” razlaga kreativni direktor znamke Nicola Formichetti in nadaljuje: “Digitalno je v nekaterih pogledih celo postalo bolj resnično kot realno, ’emojis’ oziroma smeški pa univerzalen jezik, ki ga razumejo milijoni. S fotografskim duom Santiago & Mauricio smo posneli zabavne, instantne videje preden smo ustvarili tradicionalno oglaševalsko kampanjo. Zdelo se nam je zelo pomembno, da se izražamo skozi sodoben jezik, s katerim komuniciramo s pomočjo računalnikov in telefonom.”

Prav zato je modna hiša Diesel ustvarila tudi svojo abecedo smeškov, v kampanji pa med drugim nastopata tudi igralec in pevec Joe Jonas ter igralka in oblikovalka Kiko Mizuhara.

V galeriji si oglejte novo kampanjo modne hiše Diesel za pomlad-poletje 2016, spodaj pa vas čaka še več posnetkov:

[sliderpro id=”705″]

 

Diesel #ss16:

 

 

 

 

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si