Nova pravila poslovanja, nova platforma Mastercard

Trenutne razmere so močno spremenile naše dosedanje navade in tudi poslovanje, zato nas seveda zanima, kaj se skriva za imenom nove platforme “Business Unusual”.

CRM start up, vcita, in podjetje Mastercard v Evropi, sta se povezala in s skupnimi močmi lansirala platformo “Business Unusual”, celovito rešitev za učenje in upravljanje v pretežno digitalnem svetu, posebej zasnovano za mikro in mala podjetja. To partnerstvo bo lastnikom mikro in malih podjetij omogočilo, da v teh kritičnih časih dosegajo učinkovitost svojih podjetij. Tako bo platforma „Business Unusual“ pomagala malim podjetjem voditi svoj posel v digitalnem okolju iz ene same aplikacije.

Platforma bo v prid uporabila obsežno evropsko partnersko mrežo podjetja Mastercard in jim omogočila, da podpirajo svojo bazo strank malih podjetij s storitvami, ki presegajo tradicionalno bančništvo. Storitev bo lastnikom malih in mikro podjetij ponujena brezplačno za 3 mesece od prijave, edinstvena rešitev pa je zasnovana tako, da bo kos takojšnjim, kot tudi dolgoročnim poslovnim potrebam lokalnih podjetij in podjetnikov.

Platforma „Business Unusual“ bo pomagala podjetjem boljše upravljati in voditi njihov posel, tako da jim bo ponudila nabor orodij, ki vključuje:

  • Upravljanje s strankami
  • Fakturiranje
  • Elektronsko izdajanje računov
  • Spletno načrtovanje
  • Trženje preko e-pošte
  • Platformo za izobraževanje in učenje

Platforma „Business Unusual“ podpira lastnike malih podjetij, da svoja podjetja vodijo bolj digitalno. Na platformi uspešni lastniki malih podjetij ponujajo ne le praktične nasvete, temveč tudi svoje zgodbe o uspehih in neuspehih, ter tako svoje podjetniške izkušnje delijo z drugimi.

Da bi malim in srednjim podjetjem pomagali pri učenju in uporabi novih znanj v teh težkih časih, posebej za to razvita vsebina izpostavlja edinstvene izzive, s katerimi se trenutno spopadajo. Viri razkrivajo, kako seliti svoje poslovanje na splet, ostati na daljavo povezani s strankami in načrtovati za prihodnost. Ker je učno središče zgrajeno znotraj upravljanja odnosov s strankami (CRM), lahko uporabniki takoj, z le nekaj kliki, preizkusijo, kar so se naučili.

Adi Engel, vodja poslovnega razvoja iz podjetja vcita, je dejal: “Pri gradnji platforme smo se oprli na dve naši najpomembnejši razmerji – prvo, s podjetniško skupnostjo, ki nas obdaja: uporabniki vcita, ki so se zbrali, da bi svojim kolegom ponudili nasvete in podporo pri upravljanju negotove gospodarske pokrajine; in drugo, s podobno mislečo ekipo iz podjetja Mastercard, s katerim si delimo prepričanje, da lahko s skupnim sodelovanjem pomagamo podjetjem, ki so hrbtenica naših gospodarstev, da iz te situacije pridejo močnejši, s trdnimi temelji za uspeh.”

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si