Novo L’Orealovo reklamo preprosto morate videti

maxresdefault

L’Oreal Paris je v svoji novi reklami ponovno dvignil prah in se podal v boj proti enoličnosti v lepotnem svetu. Lepotna znamka se že vrsto let bori proti enoznačni definiciji lepote, ki ne sme niti za odtenek odklanjati od predpisane barve kože. Tokrat so se odločili za še drznejšo potezo in poleg raznolikih žensk z različnimi odtenki kože, las in kulturnim ozadjem v kampanjo z naslovom Your Skin, Your Story za kultni puder True Match vključili tudi moškega in transseksualno aktivistko Hari Nef. Reklama, katere zvezda je tudi igralka Blake Lively, je premiero doživela na podelitvi Golden Globes, iz L’Oreala pa sporočajo, da je namen reklame, da vsakega opogumijo, da pokaže svojo individualnost in posebnost. Kultni puder True Match je na voljo v 33 različnih odtenkih in tako omogoča, da prav vsak najde odtenek, s katerim se bo počutil močno, samozavestno in lepo.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri