Od lepotnega bloga do izjemno uspešne lepotne znamke

Navdihujoča podjetniška zgodba mlade, a zelo uspešne lepotne znamke Glossier, ki je danes vredna milijardo dolarjev.

Če ne prej, smo se neprekosljive moči digitalne tehnologije začeli zavedati med karanteno. Ni skrivnost, da je prav digitalni svet za vedno spremenil številne panoge, ena od njih pa je lepotna industrija, kjer se obračajo ekstremno visoki zneski. S pojavom družbenih medijev se je oglaševanje v tem sektorju dvignilo na novo raven, komunikacijske platforme pa so se znatno razširile in, kot je bilo pričakovati, tudi spremenile. Danes obstaja veliko blogov, ki obravnavajo izključno lepoto, nove lepotne trende in komentirajo linije ličil in kozmetike. S popolno poplavo podobnih izdelkov na trgu in nasičenostjo dotične industrije ni enostavno izstopati iz množice, vendar je znamki Glossier uspelo prav slednje.

 

Od bloga do marketinškega stroja prihodnosti

Tri leta po ustanovitvi portala Into the Gloss se je Emily Weiss posvetila poslovnemu projektu, ki je vključeval lansiranje linije dekorativne kozmetike. Danes je njena blagovna znamka Glossier dobro znan naslov vsem ljubiteljem dekorativne in preparativne kozmetike, kjer je ponudba ličil, tonikov, losjonov, balzamov za ustnice in drugih nepogrešljivih izdelkov večja kot še nikoli. Izdelki imajo sloves kakovostnih proizvodov, zato je povpraševanje za njimi zelo veliko in nekaj povsem običajnega je, da svoj najljubši izdelek dobijo le najhitrejši uporabniki. Podjetniška zgodba o uspehu temelji na načelih, ki jih je Emily vedno širila. Poudarjala je transparentnost na vseh področjih svojega poslovanja. Začetki niso bili preprosti in mealomanski uspeh se ni zgodil čez noč, vendar je danes vsaka kaplja truda še kako dobro poplačana.

Emily je združila moči s Kirsten Green in se podala na tvegano pot – uspeti ali pogoreti. Kmalu po sklenitvi sodelovanja so se začele naložbe in spodbude, ki so Glossier, svežo lepotno znamko z več kot 400 zaposlenimi, povzdignili v blagovno znamko prihodnosti. “Skrivnost” uspeha je v tem, da je Emily svoj blog spremenila v marketinški stroj prihodnosti, ki se je pridružil krogu uglednih lepotnih podjetij.

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si