80 odstotkov deklic pred 13. letom starosti je nezadovoljnih s svojo podobo na spletu.
Močno, celo pretirano obdelane fotografije so v ženskih revijah deležne hudih kritik o izkrivljenih lepotnih idealih že leta. Še bolj vroče razprave pa potekajo na račun objavljenih fotografij na družbenih omrežjih.
Najnovejši oglas znamke Dove je postal viralen takoj po njegovi objavi. Zgodba nas približa v življenje deklice, ki se v (umetnem) okolju družbenih omrežij počuti primorana ustvariti najpopolnejši selfie. Celotno dogajanje spremljamo v obratni smeri, kjer sprva vidimo objavljeno fotografijo z vsemi pripadajočimi filtri in popravki, nato pa v obratni smeri spremljamo proces obdelave preko posebnih učinkov. Oglas se zaključi z žalostnim prizorom, kjer deklica, nezadovoljna s svojo podobo, razočarano strmi v ogledalo.
Dove sporoča: »Pritisk družbenih omrežij škoduje samopodobi naših deklet. Več časa na zaslonu v času pandemije je vse le še poslabšalo. Pogovorite se o tem.«