Oglejte si mamico 4 otrok v novi kampanji

33-letna Natalia Vodianova je postala obraz jesenske kampanje znamke Theory. Za ruski supermodel, ki je med drugim sodelovala z znamkami kot so Louis Vuitton, Stella McCartney in Calvin Klein, je to že drugo sodelovanje z modno hišo Theory, ki se letos vrača k svojim koreninam, na čelo glavne oblikovalke se je namreč vrnila Lisa Kulson, ki je v devetdesetih letih oblikovala znamkin prvi par raztegljivih hlač. Z jesensko kolekcijo se znamka Theory poskuša še bolj približati zaposlenim ženskam “on the go”, ki veljajo za njihovo ciljno skupino in med katere zagotovo spada tudi Natalia. Kljub naporni manekenski karieri, mamica štirih otrok namreč vedno izgleda kot iz škatlice in je tako prava Theory-ijeva ženska!

[sliderpro id=”337″]

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri