Oriflame praznuje 50. rojstni dan!

Švedsko kozmetično podjetje Oriflame v letošnjem letu praznuje 50 let. Leta 1967 sta ga ustanovila brata Jonas in Robert af Jochnick s prijateljem Bengtom Hallstenom. Vsi so pustili svoje službe, saj so imeli zelo močno vizijo – ustvariti podjetje z direktno prodajo naravne švedske kozmetike, ki bo uporabnice zadovoljilo s fantastičnimi izdelki, poleg tega pa tudi s poslovno priložnostjo. Ime Oriflame je bilo izbrano premišljeno, izhaja iz francoske besede »Oriflamme«, ki simbolično pomeni »podati se v boj«. Originalen pomen, Auriflamma, izhaja iz latinščine in se prevaja kot »zlati plamen«. V prvih letih podjetje seveda ni imelo nobene prevzemne točke, saj bi bil to kar velik finančni zalogaj. Izdelke so za prevzem pripravljali v kleti hotela Skandinavija, kjer jim je miza za namizni tenis služila kot del skladišča in prostor za pakiranje, ob redkih prostih trenutkih pa so odigrali tudi kakšno partijo tenisa.

Najbolj prodajan izdelek vseh časov podjetja Oriflame je nastal že v 70. letih – univerzalnega balzama Tender Care, ki je učinkovit tudi kot krema za predel okoli oči in druge suhe in občutljive dele telesa, so od tedaj prodali že okoli 40 milijonov kosov in je resnično postal vsesplošno priljubljen izdelek. Oriflame je bliskovito rastel in da bi ohranili nadzor nad kakovostjo ter omilili odvisnost od dobaviteljev, sta Jonas in Robert ustanovila svojo prvo tovarno v Dublinu na Irskem. Tako je bilo lažje osredotočiti se na razvoj formul z dokazano učinkovitostjo ter nadaljevati zapuščino podjetja z uporabo naravnih in varnih sestavin.

Pomembna prelomnica za podjetje je bilo leto 1976, ko je po navdihu živahnosti, strasti in brezčasnega stila italijanskega življenjskega sloga nastala linija Giordani Gold.  Praznovali so tudi v letu 2007, ko je Oriflame združil nekaj regijskih pisarn v skupno pisarno v Stockholmu in dosegel rekorden obseg prodaje 1 bilijon €.

Leta 2015 je Oriflame predstavil linijo NovAge v okviru Oriflamove negovalne rutine za mladostnejšo kožo. NovAge je učinkovita linija proti staranju, ki vsebuje učinkovite tehnologije in cilja na specifične probleme staranja kože.

V letošnjem letu 2017 Oriflame praznuje 50 let. Ob tej čudoviti obletnici se svetovalci družijo na jubilejni konferenci in jubilejnem križarjenju, predstavili pa so tudi novo ambasadorko znamke za Zahodni Balkan, Nino Badrić.

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si