Gre za prvo veliko družbeno platformo, ki se je odzvala na kopico oglasov, povezanih s hujšanjem in dietami
Oglasov za hujšanje ni treba posebej predstavljati. Danes je namreč praktično nemogoče obiskati družbeno omrežje ali spletni portal, ne da bi na neki točki naleteli na oglas, ki nam obljublja, da bomo z določenim izdelkom na hitro izgubili kilograme.
Pinterest je glede tega zavzel odločno stališče. V skladu s smernicami Nacionalnega združenja za prehranjevalne motnje (NEDA), katerega raziskave kažejo, da so se v času pandemije med mladimi povečale prehranjevalne motnje in nezdrave prehranjevalne navade, je prepovedal oglase, ki z besedami ali slikami promovirajo hujšanje. Kot trdijo v podjetju, je njihov cilj vzpostaviti varnejši in prijaznejši digitalni prostor, ki bo navdihoval vse uporabnike.
Gre za izjemno dobro novico, zanimivo pa bo videti, če bodo podoben pristop zavzele tudi katere druge spletne platforme. GRAZIA drži pesti!