UGG PREDSTAVLJA KOLEKCIJO PLANT POWER, IZDELANO IZKLJUČNO IZ RASTLINSKIH MATERIALOV BREZ OGLJIČNEGA ODTISA
Znameniti slog je ponovno zasnovan z obnovljivim sladkornim trsom, gumo Hevea, naravno konopljo ter vlakni TENCEL™ Lyocell, pridobljenimi z odgovornim posekom evkaliptusovih dreves
Svetovno priznana blagovna znamka UGG®, ki zaznamuje življenjski slog in ima sedež v Južni Kaliforniji, se zaveda, kako pomembna je za prihodnje generacije zaščita našega planeta. Trajnostna platforma znamke se je na osnovi programa FEEL GOOD. začela oktobra 2020, da bi izrazili svoje dolgoročne cilje in zavezanost ljudem ter planetu. Programu se UGG® klanja in v ta namen s ponosom predstavlja kolekcijo Plant Power, ki je namenjena obema spoloma. Kolekcija se ukvarja z vprašanjem emisij ogljika, ključnim gonilom globalnega segrevanja, ki ogroža naše oceane, ozračje in celoten način življenja, zato predstavlja tri sloge obutve, premišljeno izdelane iz rastlinskih materialov brez ogljičnega odtisa.
»V podjetju UGG smo se zavezali, da bomo prispevali svoj del v boju proti podnebnim spremembam,« je dejala Andrea O’Donnell, predsednica UGG® & Koolaburra by UGG®, del podjetja Deckers Brands.
»Našo oblikovalsko skupino so navdihnili znameniti slogi in ustvarila je nove silhuete iz rastlinskih materialov brez ogljika/ogljičnega odtisa. Nastala je zbirka Plant Power, ki pripoveduje zgodbo o tem, kaj vse je mogoče, in ki hkrati predstavlja vznemirljiv korak na poti k bolj trajnostni prihodnosti.«
»Podjetje Lenzing je ponosno na sodelovanje z UGG pri njihovi tehnologiji UGGplush™, ki uporablja vlakna Lyocell znamke TENCEL™,« je povedal Robert van de Kerkhof, komercialni direktor, Lenzing AG. »Naša trajnostna lesna vlakna so odlična izbira za okolje in naravna izbira za izdelke, ki zahtevajo udobje in zračnost. Zavzemamo se za podporo blagovnim znamkam, kakršna je UGG, ki si je zastavila trajnostne zaveze v podporo ljudem in planetu.«
Sandali Freaff Sugar Platform in Fluff Sugar Sandal, ki poustvarjajo znameniti videz in občutek vedno priljubljene franšize puhaste znamke UGG®, krasijo privlačni oblikovalski elementi, debeli podplati in odgovorno pridobljeni materiali. S penastim podplatom SugarSole™, ki je izdelan iz obnovljivega sladkornega trsa, smo zmanjšali odvisnost od fosilnih goriv, saj smo izbrali materiale, ki niso izdelani na osnovi nafte. Sladkorni trs je od deževnice odvisen vir, ki odstranjuje CO2 iz ozračja in ne potrebuje namakanja. Občutek UGG® nudi mehak pliš, ki je izdelan iz rastlinskih vlaken TENCEL™ Lyocell, izdelanih iz lesne kaše, pretvorjene v regenerirana celulozna vlakna, pridobljena iz odgovorno posekanih dreves. Drevesa gojijo na trajnostno vodenih kmetijah, ki sta jih potrdila Forest Stewardship Council (FSC, Svet za skrb za gozdove) in Endorsement of Forest Certification (PEFC, Program za potrditev certificiranja gozdov), dve vodilni organizaciji, ki spodbujata trajnostno gospodarjenje z gozdovi.
NAČRTI ZA PRIHODNOST
Kolekcija Plant Power je šele začetek. UGG si nenehno prizadeva izboljšati svoje izdelke tako za potrošnike kot za planet, zato išče ter uporablja inovativne materiale in si prizadeva povečati uporabo recikliranih, preoblikovanih, obnovljenih (rastlinskih), obnovljivih (bioloških) certificiranih vlaken za 35 % do leta 2027.
Najbolj uporabljena tekstilna vlakna blagovne znamke so iz preoblikovane volne, ki se pridobiva iz dvostranske ovčje kože in splete v patentirano tehnologijo UGGpure™. UGGpure™ je bolj odgovoren material, saj zmanjšuje uporabo deviške volne, porabi manj vode, manj energije in oddaja manj CO2 v primerjavi s trgom s 100 % deviško volno.
UGG® je ustvaril tudi UGGplush™, ki združuje volno UGGpure™ znamke UGG z vlakni TENCEL™ Lyocell, stkanimi v reciklirano poliestrsko podlago. Znamka načrtuje še večjo uporabo vlaken TENCEL™ Lyocell, saj se zavzema za nadaljnje povečevanje uporabe bolj trajnostnih materialov, kadar koli in kjer koli je to mogoče.
EMBALAŽA
UGG® je z zmanjšanjem in prilagoditvijo embalaže do zdaj rešil več kot 1.716.603 dreves. Kot razširitev svojih prizadevanj za zmanjšanje odvečne embalaže bo UGG® pošiljal izdelke iz kolekcije Plant Power v lastne zabojnike in tako zmanjšal število plasti poštne embalaže. Podatki o materialu bodo natisnjeni neposredno na svilen papir s certifikatom FSC in ne na priložene kartice, kar bo zmanjšalo skupno količino uporabljenega papirja.
OZADJE
Leta 2016 se je UGG® kot del podjetja Deckers Brands pridružil Globalnemu dogovoru Združenih narodov (UNGC, United Nations Global Compact), največji svetovni pobudi za trajnost podjetij, katerega del je več kot 9.500 podjetij. Kot del zavez z UNGC je blagovna znamka postavila cilje v zvezi z odpadki, vodo, materiali, kemikalijami, podnebjem in čisto energijo ter človekovimi pravicami in enakostjo.
Občutek je sestavni del DNK znamke UGG® in tega, kar prinaša. Za jesen/zimo 2021 in pozneje bo slogan FEEL ____. združevalna tema z različnimi zgodbami, ki pričajo v prid platforme. Občinstvo z vsega sveta lahko dostopa do UGG® FEEL GOOD. na feelgoodfuture.ugg.com. Privlačne vsebine predstavljajo ideje, inovacije in znanost, ki stoji za trajnostno strategijo blagovne znamke UGG®, in obravnavajo ključna okoljska in družbena vprašanja, s katerimi se sooča svet.