Poletje z znamko Burberry in Naomi Campbell

Po njenem velikem povratku, se logomanija za vsaj nekaj časa še ne poslavlja. V tem duhu ostaja tudi znamka Burberry, s posebno poletno kolekcijo, TB Summer Monogram, ki je tretja v seriji potiskanih kolekcij in s katero je kreativni direktor Riccardo Tisci želel slaviti kombinacijo in ravnotežje med znamkino dediščino in željo po rasti, razvoju in stremenju v prihodnost. Kot je povedal Tisci, “nova kolekcija tako povzema tisti optimistični občutek poletja in občutek nenehnega momentuma v veselem pričakovanju kaj sledi.” In kakor je kolekcija v duhu obujanja starih dizajnov v novem duhu tako je bila tudi izbira modela za kampanjo kristalno jasna, v njej je namreč nastopila legendarna Naomi Campbell. “Nebi si mogle zamisliti nikogar, ki boljše simbolizira to trdoživo naravo, s svojo transcendetalno energijo in lepoto, ki pooseblja tako brezčasno klasiko kot tudi vitalnost in živost poletja.” je o sodelovanju povedal Tisci, ki je znotraj kolekcije predstavil vse od klasične Lola torbe, velikih sončnih očal, pokrival, kopalk in lahkotnih resort stilov, vsi na voljo na Burberry.com.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si