Po njenem velikem povratku, se logomanija za vsaj nekaj časa še ne poslavlja. V tem duhu ostaja tudi znamka Burberry, s posebno poletno kolekcijo, TB Summer Monogram, ki je tretja v seriji potiskanih kolekcij in s katero je kreativni direktor Riccardo Tisci želel slaviti kombinacijo in ravnotežje med znamkino dediščino in željo po rasti, razvoju in stremenju v prihodnost. Kot je povedal Tisci, “nova kolekcija tako povzema tisti optimistični občutek poletja in občutek nenehnega momentuma v veselem pričakovanju kaj sledi.” In kakor je kolekcija v duhu obujanja starih dizajnov v novem duhu tako je bila tudi izbira modela za kampanjo kristalno jasna, v njej je namreč nastopila legendarna Naomi Campbell. “Nebi si mogle zamisliti nikogar, ki boljše simbolizira to trdoživo naravo, s svojo transcendetalno energijo in lepoto, ki pooseblja tako brezčasno klasiko kot tudi vitalnost in živost poletja.” je o sodelovanju povedal Tisci, ki je znotraj kolekcije predstavil vse od klasične Lola torbe, velikih sončnih očal, pokrival, kopalk in lahkotnih resort stilov, vsi na voljo na .