Prenehajte šteti kalorije! Upoštevajte te 4 nutricionistične nasvete!

Štetje kalorij je daleč najtežji in najbolj precizen način vzdrževanja diete. Ne samo, da lahko velikokrat zaužijete 100 povsem praznih kalorij, mnoge zelo zdrave jedi, kot so avokado, polnozrnat kruh in kaše, imajo morda veliko kalorij, ki ne pridejo v poštev za vas, a so za vaš organizem še kako potrebne in blagodejno vplivajo na vaše počutje, metabolizem in splošno zdravje. Štetje kalorij je lahko, torej, precej stresno in nepotrebno, saj obstaja mnogo veliko boljših načinov za vzdrževanje ali izgubljanje teže.  Ponujamo vam 4 nasvete prehranskih strokovnjakov, s pomočjo katerih bo hujšanje veliko manj stresno, štetje kalorij pa ne bo potrebno nikoli več.

#1 Jejte, ko ste lačni: Najbolj pomembno je, da poslušate potrebe svojega telesa. Pomembno je, ali po hrani posežete iz dolgočasja ali zaradi lakote. Pazite tudi, da popijete dovolj tekočine, saj dehidracijo ljudje pogosto zamenjamo z občutkom lakote.

#2 Izbirajte hranljivo hrano: To pomeni, da izbirajte hrano, bogato s hranili, ne pa za hrano, kot so čips, piškoti ali tortice, saj so to le prazne kalorije. Hrana, kot so polnozrnate žitarice, zelenjava in meso, so odličen izbor, ki vas bo nasitil za dolgo časa, vaše telo pa bo z njihovo pomočjo normalno funkcioniralo.

#3 Ozavestite proces prehranjevanja: Hrane ne mečite vase, pač pa jejte počasi. To pomeni, da se usedete za mizo in žvečite počasi, uživate v okusih, si vzamete malo premora in jeste naprej. Na ta način boste pojedli manj ali pa bo hrana, ki jo boste vnesli v telo, veliko lažje prebavljiva.

#4 Razmigajte se: Redna vadba vam bo pomagala, da boste izbirali boljšo hrano. Po vadbi vam bo veliko bolj pasala zdrava hrana, na drugi strani pa vam bo žal truda, ki ste ga vložili v vadbo, da bi ga izničili z grizljanjem čokolade.

Foto: Pinterest

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si