Preveč sladkega?

Res je, da je za slabo voljo ali žalost včasih najboljše zdravilo čokolada, vendar pa vsi dobro vemo, da lahko veliko sladkorja povzroči tudi veliko škode tako za zdravje kot za kožo in postavo.

Seveda sladkor v zmernih količinah ne škodi, vendar pa preveč vseeno ni dobro. Nutricionisti vedo, kako se boste izognili želji po sladkem. In to na zelo enostavne in dostopne načine.

1. NEHAJTE JESTI PREDELANO HRANO

Predelana hrana je polna skritih sladkorjev, s sladkorjem pa je tako: manj ga jeste, manj boste imeli želje po njem. Poskusite čim več hrane pripraviti doma. Tako boste vedeli, katere sestavine vaša hrana vsebuje in ne boste pretiravali s sladkorjem.

2. JEMLJITE PROBIOTIKE

V našem črevesju so bakterije, ki se hranijo s sladkorjem in povzročajo neravnovesje v našem prebavnem traktu. Če zmanjšate število teh bakterij, boste zmanjšali tudi željo po sladkorju in odvisnost od njega.

3. JEJTE KISLO HRANO

Če pogosto čutite željo po sladkem, v svojo prehrano vključite čim več kisle in grenke hrane. To bo pomagalo zmanjšati “klic” sladkorja in vsak dan spijte vsaj vodo z limoninim sokom.

4. JEJTE VEČ BELJAKOVIN

Ko ste nervozni ali slabe volje, mislite, da vas bo čokolada pomirila in vam dala več energije. No, po začetnem zagonu boste zelo hitro postali utrujeni in počasni. To nikakor ni dobro za vaše zdravje, čemur pa se lahko izognete z vnosom bogatih beljakovin v vašo prehrano, kot so jajca, grah, meso, ribe … Ta hrana bo poskrbela za enakomeren dotok energije, dlje časa boste siti in bolje se boste počutili.

5. ZMANJŠAJTE STRES

Ko smo pod stresom, nas večina najraje je nekaj sladkega. Vendar pa ravno to povečuje stres in tesnobo ter slabo vpliva na na raven sladkorja v krvi ter na naše hormone. Najdite druge načine, s katerimi boste zmanjšali stres: joga, meditacija, pojdite v naravo, najprej pa se dobro naspite. Raziskave kažejo, da smo bolj dovzetni za nezdravo hrano, če nismo naspani.

 

Foto: Getty Images, instagram

Save

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si