Priznani klubski zvezdnik zakorakal v oblikovalske vode!

hi friends. hi lovers. We are Q/S designed by. The new urban brand.

Pod tem sloganom se predstavlja nova samostojna znamka “Q/S designed by”. Osnovna ideja, ki se skriva za imenom znamke, je sodelovanje z različnimi ambasadorji znamke. Prvi ambasador znamke je postal  mednarodno uspešen DJ in producent Robin Schulz, ki je v zelo kratkem  času dosegel svetovno slavo in ima pomemben vpliv na pop in klubsko glasbo. Nemški super zvezdnik bo za urbano znamko oblikoval žensko in moško kolekcijo. Pred preimenovanjem se je znamka Q/S designed by  imenovala s.Oliver DENIM in je spadala v skupino znamk s.Oliver. Sedaj pa je postala samostojna znamka znotraj skupine s.Oliver GROUP, ki jo sestavljajo še znamke s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Comma, Liebeskind in TRIANGLE.

motiv29_10-4840

V Mannheimu v Nemčiji bodo septembra odprli prvo samostojno trgovino Q/S designed by s “casual & cool” oblačili, s poudarkom na jersey-u, pleteninah in bombažnih puloverjih. Jesenska kolekcija je avtentična, urbana in sodobna. Fokus je na visokem standardu kakovosti in sodobnih modelih, ki ponujajo veliko udobja in omogočajo enostavno kombiniranje.

Ambasador znamke s svojo lastno kolekcijo: DJ Robin Schulz

Glasba in moda sta tesno povezani. Svetovno znan nemški DJ Robin Schulz je samo v zadnjih dveh letih prejel preko 100 platinastih in zlatih glasbenih nagrad. Je absolutni zmagovalec na glasbenih lestvicah po 1. mestih na lestvicah v Nemčiji, Avstriji in Švici. Njegov remix pesmi Lilly Wood & The Prick songs – “Prayer in C” je podrl vse rekorde in je v zadnjih mesecih postal največkrat mednarodno predvajana “nemška” pesem vseh časov.

motiv25_07-3149

Robin Schultz je sodeloval z zvezdami, kot so Coldplay, Lykke Li, Jasmine Thompson in Akon. Robin, ki se že od nekdaj zanima za modo, znamka Q/S designed by pa je kot ustvarjena zanj, je podpisal 18 mesečno sodelovanje in tako postal njen uradni ambasador. V sodelovanju z s.Oliver ekipo oblikovalcev bo oblikoval dve kolekciji. Prva ženska in moška kolekcija bosta naprodaj marca 2017. Sestavljeni bosta iz 10 do 15 sodobnih in trendovskih stylingov. Druga kolekcija bo v trgovinah septembra 2017.

motiv26_03-1124

Inovativna medijska kampanja s superzvezdnikom Robinom Schulzem

Sodelovanje z Robinom Schulzem bo podprto z inovativno marketinško kampanjo. “Ustvariti želimo ekskluzivne in kreativne vsebine, ki bodo tesno povezane z glasbo in modo,” je povedal Sandro Schramm, Head of Marketing, Q/S designed by. Velik poudarek bo na digitalni kampanji in komunikaciji. Predstavitev prve kolekcije bo spremljal enourni dokumentarni film o Robinu Schulzu, ki ga bodo posneli skupaj z Warner Music Central Europe. Film bo predvajan izključno na družabnih omrežjih. Robin Schulz ima na kanalu YouTube 1,5 milijonov naročnikov. Kampanja bo predvajana tudi na drugih digitalnih platformah, kot sta Spotify in Shazam.

motiv13_04-2815

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si