Prva kampanja za “novo” Celine

Novo presenečenje ”princa teme”

Hedi Slimane je s svojim prevzemom znamke Celine precej razburkal modni svet in vsekakor razdvojil modno industrijo. Mnogi so namreč mnenja da njegova mladostna, rockovsko-chic obarvana estetika ne ustreza identiteti tako klasične in ikonične znamke kot je Celine in je bila tako prva kolekcija sprejeta s precej mešanimi občutki. No všečen ali ne, Hedi Slimane seveda ostaja kreativni direktor znamke, ki pa mu poleg oblikovanja tudi fotografija ni tuja. Tako torej ni čudno, da je prav on avtor nove kampanje, pomlad 2019, ki tako v barvnih kot tudi črno belih slikah predstavlja novo kolekcijo, ki bo na voljo od februarja dalje.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri