Ni stvari, ki Rihanni ne bi uspela. Dokazala je, da je lahko mojstrica vsega, pa naj gre za revolucijo na področju ličenja, lansiranje linije za nego las ali pa za to, da je dojenček postal najbolj moden modni dodatek do zdaj. Nedavno pa je bila razglašena še za obraz Diorjeve kolekcije J’adore, ki je legendarna tako kot ona.
Rihanna bo v središču nove kampanje, kar je novo poglavje v zapuščini te omamne dišave. Celotna kampanja bo predstavljena 1. septembra, mi pa smo že dobili droben pogled na to, kaj nas čaka – in ta je še boljši, kot smo pričakovali. Zvezda je ujeta v objektiv svojega dolgoletnega prijatelja, fotografa Stevena Kleina v zlatih odtenkih versajske palače, kjer dišava J’adore že skoraj domuje. A to še ni vse, kar se je vrnilo. Ikonično biserno ogrlico, ki jo je Charlize Theron pred leti strgala, ko se je sprehodila skozi ogledalno dvorano, je oblikovalka Maria Grazia Chiuri prevetrila in na novo zasnovala za novo pozlačeno kraljico – Rihanna je namreč s karamelno medenimi lasmi, toplo blond pobeljenimi obrvmi, nežnimi ličili zares pooseblja Diorjevo dišavo.
„J’adore se vrača k izvoru sanj v zlatu, ki so ženskam na voljo že 25 let,“ videti kot utelešenje „absolutne Diorness“. Sanjski parfum, ki ga je Rihanna vedno ljubila, kot bi ji bil usojen.
Ikonična dišava, ki je na trgu že več kot dve desetletji, je morda celo bolj poznama po svojih bizarnih oglasih. Celo najbolj neuveljavljenim lepotnim privržencem so dobro poznane njegove zlate vizualne podobe – od Carmen Kass, ki se potaplja v bazenu zlata, do Charlize Theron, ki se spušča v zlato. Ime dišave je bilo vtisnjeno celo na majice z logotipom (odobrila ga je tudi Carrie Bradshaw v filmu Seks v mestu) in lani je bilo v središču razstave Dior J’adore! v Parizu, kar vse kaže na eno in edino: Diorjev J’adore je nedvomno eden najbolj znanih in najbolje prodajanih parfumov, kar jih obstaja.
Foto: Instagram @diorbaeuty